Heb respect voor je..

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Die heb ik ook van de Lidl..Jvdw#59 schreef:Zozo!
Wordt het wat, zaterdag, denkje?
Ik ga je weer ff verbeteren op kledinggebied: het is AlpinestarS (met een 's')
Nee zonder gekheid.. hoop dat je er zaterdag bij kan zijn.
Ik heb trouwens ook een rugprotectortje (Lidl, 40 euries) geprobeerd met de training afgelopen zaterdag.. helemaal geen last van, en toch weer een stukje veiligheid!
Veel succes nog eem met de afbouw, en hopelijk tot zaterdag!
zal ik voor je nemen!..(foto)steurtje schreef:Die heb ik ook van de Lidl..Jvdw#59 schreef:Zozo!
Ik heb trouwens ook een rugprotectortje (Lidl, 40 euries) geprobeerd met de training afgelopen zaterdag.. helemaal geen last van, en toch weer een stukje veiligheid!
Veel succes nog eem met de afbouw, en hopelijk tot zaterdag!![]()
hoop voor je dat je zaterdag mee kunt rijden..!! heb je meschieen een goede foto van de auto. ketting spanner..?
maatje heeft de update gemaakt..die foto's had etc...ik lag gisteravond al te pittenJvdw#59 schreef:Zozo!
Veel succes nog eem met de afbouw, en hopelijk tot zaterdag!
okej bedankt al vast..rossi-nr.1 schreef:zal ik voor je nemen!..(foto)steurtje schreef:Die heb ik ook van de Lidl..Jvdw#59 schreef:Zozo!
Veel succes nog eem met de afbouw, en hopelijk tot zaterdag!![]()
hoop voor je dat je zaterdag mee kunt rijden..!! heb je meschieen een goede foto van de auto. ketting spanner..?
deze zaterdag zit er niet in denk ik..moet nog aardig wat doen..en wil niet aan de start staan en dan voor de 1e x het gas pas open draaien![]()
en hoorde dat ik (zelfbouw waterkoelers) met de modified klasse meerijd..dus word mega pittig(lees..laatste plek)
gr.