eindelijk geintereseerd animo:P
status...
wilde vandaag weer is wat binnenhalen maar de locale scootershop was helaas met vakantie:P
moet bougiedop en nog wat voor de waterpomp etc halen.
maar...de koppeling is al een tijdje binnen en heb het tandwiel verandert etc.
verder ben ik van plan morgen heb blok te frezen en heb ook al een globale plaat gemaakt voor op het carter en waar de koppeling weer op komt:)
heb het blok met de hand verder afgezaagd:P...en express het deel wat het bronzen lagerbusje inzit voor de electrische start er groot uitgezaagd...
dat deel past dus in elkaar en moet ik alleen een cm of 2 schat ik naar 8eren brengen en weer zien te monteren:).
ook moet er nog ff een accu gehaald worden.
tevens is er een tegenslag:(...ik ben met me lompe harses te fanatiek geweest.
was dus bezig met het mooi passend maken van de 8ervelg op de 8eras.
dit komt nauwkeurig dus de laatste mm haalde ik er met schuurpapier @ draaibank af...(steeds passen etc..ik ken mezelf...opeens is er teveel af:P)
maar ik heb de as er dus dikwijls ingetikt en ook uitgetikt.
totdat ik 1x mis tikte...jahoor...draad kapot:(..
dit hoop ik morgen te maken...maar heb het redelijk druk op school..waardoor ik weinig de werkplaats inkan.
ik hoop dit dus te fixxen zodat ik in het weekend is flink kan beunen.
ook de uitlaat heb ik gesloopt:P...ik heb de demper schoongemaakt....en klein beetje roest weggehaald...
ik heb de maten gehad van een yasuni c21....deze probeer ik na te maken.
het id was eerst om er 1 zelf te berekenen...maar kijk maar naar ab tuning...die heeft er ervarig mee en voordat je een beetje lekkere uitlaat heb ben ik 100m² plaatstaal en 300 slijpschijven verder:P
ik wil dus de c21 namaken...en wie weet later c20 of oid...ff goed zoeken etc...dus wanneer ik rijd met toerenteller etc zodat ik meer weet als nu.
nog meer vragen:P