hey , je krijgt nog een koppeling van mij he (zonder segmenten)
ik weet niet of ik in ulrum rij dat is het um nou net , ik weet niet of jij in mill komt rijden >? wij zijn wel in mill ... duz als je daar bent moet je maar ff komen kijken dan krijg je hem zo van mij want heb hem altijd bij .. en als je niet in mill komt dan komt het wel goed in lelystad of stadskanaal ofzo .. marjaik dacht laat ff wat wete
maar wij zijn in mill als je daar komt rijden dan zie ik je daar vanzelf wel want je zit tenslotte bij mij in de klassen nouja groetjes....
bob de boer#63 (4 takt)
bubke schreef:hey , je krijgt nog een koppeling van mij he (zonder segmenten)
ik weet niet of ik in ulrum rij dat is het um nou net , ik weet niet of jij in mill komt rijden >? wij zijn wel in mill ... duz als je daar bent moet je maar ff komen kijken dan krijg je hem zo van mij want heb hem altijd bij .. en als je niet in mill komt dan komt het wel goed in lelystad of stadskanaal ofzo .. marjaik dacht laat ff wat wete
maar wij zijn in mill als je daar komt rijden dan zie ik je daar vanzelf wel want je zit tenslotte bij mij in de klassen nouja groetjes....
bob de boer#63 (4 takt)
hey bob!
ik ben er bij in mill, heb er flink zin in.
trekstarter kwam gister als reserve van pas toen het touwtje in de ander afgebroken was...nog noooit zo snel erna kunnen aantrekken (4schroefjes!)
de nieuwe bike post ik volgende week met de onderdelen in een nieuw topic.
ik verklap dat ik met piaggio en deze cilinder en uitlaat blijf rijden!
wil me meer op andere dingen concentreren zoals gewicht/stabiliteit en vooral vertrouwen dat niets stuk gaat.
ik weet de problemen van deze..die gaan eruit!
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
hey hey mensen hij heeft alleen verklapt dat ie met dit blok en uitlaat blijft rijden duz hou `t het even als een verrassing
hey das goed dat spreke we elkaar in mill weer en als je hulp nodig hebt of iets niet lukt ofso vraag maar gerust maar zote zien aan deze bike moet het wel goed komen met je volgende project
ziet er allemaal goed uit maar zal je nog wat tips geve in mill.. eej maar komt goed ..mzl en tot in mill groeten bob de boer#63
wil een mooie aluminium swingarm en het lieft een kleinschaalmodel van een r1 oid:)
in een ander topic voor de opletters heb ik al verklapt dat ik de 1e in ned. bent die een carbon tankzitcombinatie van pasini in CARBON heeft laten maken op wensen mbt sterkte etc.
groeten!
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
dit word zeker weer een heel erg mooi project
veel succes en die tenkzit lijkt me echt top
groeten wrt
[img]http://img307.imageshack.us/img307/7457/logo13br.jpg[/img]
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/