steurtje schreef:hey iedereen het is hier maar stilletjes is er nu geen interesse meer ofzow??? want ik wil het best vragen in Midelburg hoeveel het kost een hele dag maar dan moet ik wel zkr weten hoe veel er ongeveer komen of wie er belangstelling in heeft. enu in huizen??? hoe zit het daar?
ik hoor het allemaal wel grt Silas
Iedereen heeft nu wel zijn/haar ideeen gegeven, nu is het aan v-racer om er wat mee te doen.
Hey ja maar V-Racer heeft aangegeven dat hij het alleen heeft verzonen en niet de organizator er van is hij wil het met zijn allen dus ja maar ik hoor het wel en ja meschien is het wel makkelijker om V-Racer voor het aanspreek punt te nemen als die dat wil natuurlijk ik hoor het wel grt Silas
Leuk zoveel reacties, ik wist dat er minimaal intresse voor moest zijn. We hebben het afgelopen week met Coronel besproken en die was er eerst volledig voorstander van. Maar opeens (niks is zo veranderlijk als de mens...) willen ze het niet meer, het is me niet eens duidelijk waarom niet. Ik dacht toch nog steeds aan een behoorlijk vriendelijk competitie zonder te veel poespas maar ze zien het niet zitten.
Ik zie persoonlijk het veschil niet tussen volledig vrij rijden en eigenlijk de sessie even lamleggen en meerdere tegelijk van start laten gaan voor een bepaalde tijd en dat in meerdere klasses!
Kortom, jammer heeeeeeel jammer.......
Gr Peter
P.S. misshien is het laatste woord er nog niet over gesproken maar het echt enthousiaste is wat getemperd
v racer ook ik heb kontact gehad met tim coronel we kunnen de baan wel
huren dit geld ook voor zaltbommel en de uithof den haag. alleen en dit mag iedereen gewoon weten zijn de kosten hoog.zaltbommel en coronel
vragen voor een ochtend baan huur 1500EURO. we praten dan van 8.00
tot 14.00 is behoorlijk wat geld.De uithof gaat van de zomer op
Zondag dicht ik kan de baan dan huren voor 1000EURO van 9.00 tot
18.00 ik werk er zelf en moet dan ook zelf voor personeel zorgen.
voor verdere vragen stuur een PBtje.
MiniGuus
Lijkt me een geweldig idee!
hier in Roosendaal hebben ze wel is wedstrijdjes met 49cc chineesjes.
Dan win je weer een ketting / tandwiel of iets gewoon aardigheidje!:)
Kost volgens mij 20 euro voor 4 uur.
1 uur oefen
1 uur je race maatjes leren kennen , beetje tegen elkaar rijden
anderhalf uur wedstrijd
half uur prijsuitreiking
mij lijkt dat ook wel vet alleen kunnen ze dan ook niet getunde chineesjes doen want die van mij is niet echt meer origineel als ze zo iets gaan organiseren
vinden jullie dit de moeite om naar breda te reiden voor een ochtend ? meschien zou ik is wat kunnen regelen aangezien nu het warmer weer word het toch erg rustig is op de baan.
Wel zou ik graag hierover een beetje zekerheid willen hebben anders ga je zo iets helemaal uitwerken en dan sta je daar met 3 of 4 man terwijl er 50 op het forum toezeggen om te komen.
Ik vind het en goed idee dat ermet die chinese mogen rijden
Aleen de veiligheid is en beetje lastig vind ik.
Aleen het is mischien beter dat er 5 of 6 man rijden.
En dan bij iedereen de tijd bij houden ofzo.
Maar ja het is best en goed idee.