net een nieuwe pocket gekocht en ...
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Re: demper
kees111 schreef:hoe haal je een demper uit een uitlaat
of hoe kan je ervoor zorgen dat ie wat beter en mooier geluid maakt..
WANT MOOIER GELUID IS TOCH OOK MOOI.
Je kan dat pinnetje losmaken, de binnenkant eruittrekken en het wol eruit halen. Rest weer terugzetten en dan brult hij iets meer en krijg je misschien een klein beetje prestatiewinst...
heb dat geprobeert, maar met flibnk trekekn krijg ik de binnen kant er niet uit...of moet ik nog harder trekkenFulcrum schreef:kees111 schreef:hoe haal je een demper uit een uitlaat
Je kan dat pinnetje losmaken, de binnenkant eruittrekken en het wol eruit halen. Rest weer terugzetten en dan brult hij iets meer en krijg je misschien een klein beetje prestatiewinst...
mzlzz
misschien heb je een andere demper of iets dergelijks.. op die imitatiechineesjes met de rooie demper gaat het wol automatisch mee als je de 'buis' eruit trektBob_Wenstedt schreef:heb dat geprobeert, maar met flibnk trekekn krijg ik de binnen kant er niet uit...of moet ik nog harder trekkenFulcrum schreef:kees111 schreef:hoe haal je een demper uit een uitlaat
mzlzz