welke helm kopen en waar ?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Tip ga naar de Motor beurs in utrecht en zoek die duitse stands zijn allemaal heel goedkoop. Zag daar vorig jaar Shark RSF super dure en mooi helm voor maar 160 euro. Maar Jammer had ik al een Shoei gekocht replica van Abe. Daar zijn ook mooie pakken ook stonden er aantal minibike stands. Alles dat daar staat zijn ook in aktie of aanbiedingen dus lekker goedkoop.
- Koen
- forum gebruiker
- Contacteer:
Kijk maar eens goed aan de binnenkant van de helm. Zoals Andere al vertelde...Zag daar vorig jaar Shark RSF super dure en mooi helm voor maar 160 euro.
Een 04 of 04 helm van ARAI of Shark koop je niet voor een derde van de prijs. Juist de nieuwe "oude" helmen worden op deze beurzen verkocht.Je kunt in de winkel wel een 03..."nieuwe" helm kopen van 5jaar oud die al die tijd in een magazijn heeft gelegen.
Lazytjai schreef:Tip ga naar de Motor beurs in utrecht en zoek die duitse stands zijn allemaal heel goedkoop. Zag daar vorig jaar Shark RSF super dure en mooi helm voor maar 160 euro. Maar Jammer had ik al een Shoei gekocht replica van Abe. Daar zijn ook mooie pakken ook stonden er aantal minibike stands. Alles dat daar staat zijn ook in aktie of aanbiedingen dus lekker goedkoop.
dat ga ik ff onthouden, ik ga de zaterdag naar de beurs

- Rossifumi
- forum gebruiker
Hee,evertjan schreef:allemaal bedankt hoor, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vragen als je terugleest......
schiet niet op zo !
volgens mij wel hoor

Als je terugleest geven: Jvdw#59, TnTnelis, killerbeast en Rap allemaal antwoord op stukjes van je vraag.
Welke helm je nou moet kope ligt aan je eigen smaak, en welke er in welke winkel voor hande zijn.
Volgens mij kunnen we je daar verder niet mee helpen...
Grt.
- killerbeast
- forum gebruiker