Hij is wel mooi.
Maar kan je niet beter de uitlaat veel korter maken.
Niet op het oog dat die demper een km uitsteekt, maar dat de uitlaatgassen eerst door een km pijp moeten voordat ze in de expansie komen.
Ik ben wel benieuwd naar de paint
hoezo km pijp ? het is een gewone lengte van bocht hoor.
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Eerst naar je eigen zelfbouw kijken en dan commentaar leveren op die van een ander
Scalibur hij ziet er zeer mooi uit. Nu nog een kleurtje . Nu ik dat zo zie van die kettingbeschermer vind ik een hele mooie oplossing. Mag ik dat idee van je overnemen?
basjee schreef:hij bedoeld de eerste bocht van de uitlaat naar het expansie gedeelte dat is namelijk erg lang.. ik denk wel 50cm en dat heeft invloed op je vermogen.
zolang je zorgt dat de voorbocht even lang is als bij het origineel zit je goed,
dat moet je aanhouden als richtlijn en niks anders.
de voorbocht van een proma cc is ook vreselijk lang, alleen die zit min of meer opgevouwen waardoor je dat niet ziet.
mark007 schreef:Eerst naar je eigen zelfbouw kijken en dan commentaar leveren op die van een ander
Scalibur hij ziet er zeer mooi uit. Nu nog een kleurtje . Nu ik dat zo zie van die kettingbeschermer vind ik een hele mooie oplossing. Mag ik dat idee van je overnemen?
ja tuurlijk man
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Vandaag heb ik het blok helemaal uit elkaar gehaald om het eens te reviseren. Lagers waren nog allemaal perfect.
De carterhelften worden langs de buitenkant gezandstraald.
eerst wat tools moeten maken
vliegwieltrekker:
koppelingstrekker:
Haal je echt grote vermogenswinst door carters pas te maken op je cilinder ?
carterhelften:
onderdelen:
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
is het zo dat als je je carters opmaat maakt, ja ook je krukaswangen moet opvullen. omdat je door de carters uit te frezen carterdruk naar beneden haalt ? he k ergens gelezen.
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]