Kartbaan Zeeland hallen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
nou kijk ik heb een mail gestuurd omdat er opt forum wat was over een bami race en ja toen vroeg ik wat het koste voor een dagdeel en een heledag en een uur en ja dat was 280 euro maar goed of dat nog is ik weet het niet meschien even een keer langs gaan om de prijzen echt te vragen ofzow???
enu vanaf wanneer is het weer?
grt Silas
enu vanaf wanneer is het weer?
grt Silas
Silas,
je steld een vraag om wanneer te gaan rijden, en je weet geeneens wanneer de baan er is
.
als je mail e.d kan sturen, waarom vraag je dan niet wanneer de baan open is?
Ik ben van plan om er donderdag avond en zondagmiddag te Trainen net als in M'burg, mits de comissie het toelaat.
Xander.
Half juni is het weer open.
je steld een vraag om wanneer te gaan rijden, en je weet geeneens wanneer de baan er is

als je mail e.d kan sturen, waarom vraag je dan niet wanneer de baan open is?
Ik ben van plan om er donderdag avond en zondagmiddag te Trainen net als in M'burg, mits de comissie het toelaat.
Xander.
Half juni is het weer open.
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
ja sorry hoor.
kijk ik wil gewoon weten wanneer jullie gaan rijden want ik wil soms wel in middelburg maar weet ik veel wanneer het dan is en ja daarom wil ik dus gewoon weten wanneer ze in de zeelandhallen gaan rijden want is ook dichterbij aangezien me ouders niet altijd evenveel tijd hebben om te rijden.
kijk ik wil gewoon weten wanneer jullie gaan rijden want ik wil soms wel in middelburg maar weet ik veel wanneer het dan is en ja daarom wil ik dus gewoon weten wanneer ze in de zeelandhallen gaan rijden want is ook dichterbij aangezien me ouders niet altijd evenveel tijd hebben om te rijden.
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
ja op welke dagen zouden je dan willen rijden? zondag zaterdag...?
dan kan ik even wat meer informatie vragen wat voor tijden wat voor datum's en al. plus de echte prijs want de een zecht 3 euro per kwartier en tegen mij zijden ze 280 euro per uur dus ja is nogal verschil ok?
grt Silas
owja xander is wel goed idee om niet gelijk te gaan rijden want ja is wel waar ook iedereen wil gelijk rijden op de baan en al na paar weekjes is dat wel over bij de meeste
dan kan ik even wat meer informatie vragen wat voor tijden wat voor datum's en al. plus de echte prijs want de een zecht 3 euro per kwartier en tegen mij zijden ze 280 euro per uur dus ja is nogal verschil ok?
grt Silas
owja xander is wel goed idee om niet gelijk te gaan rijden want ja is wel waar ook iedereen wil gelijk rijden op de baan en al na paar weekjes is dat wel over bij de meeste