Kartbaan Zeeland hallen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- killerbeast
- forum gebruiker
als we over de prijs gaan klagen moeten we in de zeelandhallen gewoon NOOIT meer gaan rijden. misschien gaat de prijs dan ooit naar beneden.
we moeten blij zijn dat er we ergens kunnen rijden,
ik heb zowel 7 als 8 geen tijd. 7de ochtenddienst van 7:00 tot 15:30 en de 8ste zondag een evenement in zoetermeer.
is aanstaande zaterdag geen optie?
30 euro is wel veel. of we zijn gewoon altijd verwend in middelburg enz.maar het is wel in de buurt. wilrijk moet je weer vervoer regelen voor veel mensen. Goes is net wat makelijk omdat het relatief dichtbij is voor iedereen.
we moeten blij zijn dat er we ergens kunnen rijden,
ik heb zowel 7 als 8 geen tijd. 7de ochtenddienst van 7:00 tot 15:30 en de 8ste zondag een evenement in zoetermeer.
is aanstaande zaterdag geen optie?
30 euro is wel veel. of we zijn gewoon altijd verwend in middelburg enz.maar het is wel in de buurt. wilrijk moet je weer vervoer regelen voor veel mensen. Goes is net wat makelijk omdat het relatief dichtbij is voor iedereen.
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
ga dan op voetbal nog goedkoperRaytje192 schreef: Maybe ligt er beetje aan hoe ik financieel zit dan maar ik ga dan veel liever naar wilrijk veel leuker en goedkoper

8 juli dan kan ik..

7 juli ook wel maar eigenlijk moet k dan werken

en nu niet blijven zeuren over die prijs hoor

-
- forum gebruiker
goedkoper is het niet om naar wilrijk tegaan want je moet er ook nog naar heen rijden en dat is al meer als 50 euro benzine denk ikde winter schreef:ga dan op voetbal nog goedkoperRaytje192 schreef: Maybe ligt er beetje aan hoe ik financieel zit dan maar ik ga dan veel liever naar wilrijk veel leuker en goedkoper![]()
8 juli dan kan ik..![]()
7 juli ook wel maar eigenlijk moet k dan werken![]()
en nu niet blijven zeuren over die prijs hoorzoals al gezecht is; je mag blij zijn dat je ergens kan rijden..
gr.wesley
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Moet er van uit gaan dat wij met zun 4 in een auto zitten dan he is in verhouding net zo duur dan ongeveerwes_blata schreef:goedkoper is het niet om naar wilrijk tegaan want je moet er ook nog naar heen rijden en dat is al meer als 50 euro benzine denk ikde winter schreef:ga dan op voetbal nog goedkoperRaytje192 schreef: Maybe ligt er beetje aan hoe ik financieel zit dan maar ik ga dan veel liever naar wilrijk veel leuker en goedkoper![]()
8 juli dan kan ik..![]()
7 juli ook wel maar eigenlijk moet k dan werken![]()
en nu niet blijven zeuren over die prijs hoorzoals al gezecht is; je mag blij zijn dat je ergens kan rijden..
gr.wesley

R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker