heb net gebeld en tussen 5 en 7 is het niet zo druk ofwel hoe vroeger in de avond je komt hoe meer kans je hebt om te kunnen rijden
Als we nou vanavond gaan is het dus beter als we er tussen 6 uur en half 7 zijn En dan kun je denk ik nog wel redelijk rijden maar dan moet je dus echt wel om half 7 op je mini rijden anders ben je al te laat
steurtje schreef:zo ver ik weet wel heb nog geen klachten gehoord dus... maar dan rijden wij wel rond 6 uur hier weg of kwart voor 6 ofzow? dan om 6 uur daar?
dan kunnen we om half 7 al rijden zeker wel zelfs meschien kwart over 6 als er dan ook plaats is. is dat goed?
steurtje schreef:ok ben weer terug.
was een leuke avond 3 kwartier ofzow iets kunne rijden dus ja..
mare Mille was jij dat op die zwarte bike? op die firefox?
ik was die oude vent tussen al die jonge gasten en ik rij op die zwarte
watergekoelde bike trouwens al mijn bike,s zijn zwart dus als je
ergens een zwarte aprillia rsv1000r(mille) ziet staan is de kans
groot dat hij van mij is
ik meschien heb naar HZ bromshop gebeld morgen me nieuwe uitlaat binnen zeggen zij dus.. maar ja nu me cil. naar d KL*TE dus.. Glenn had er 1 liggen zal proberen hem zo snel mogelijk aan mij te geven zal vrijdag worden meschien gekloot met benzine te weinig naja kijk wel je horen het dan van mij nog maar je kunt me wel bij het lijstje zetten maar is nog neit helemaal zeker.
weet niet licht er aan hoe ze mini is als gister is minder want 3 rondes rijden carb. verstopt alle benz. uit het afvoer slangetje en dat voor de 4ex ofzow? naja Rik kom je ook?
Tuurlijk komt hij