Zelfbouw project 3
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Nieuwe Pics:
Verf pleurt alweer van het tankje af....Dus daar ga ik maar een tankje inbouwen ofzo.
Ik ga vanavond checken hoe hard die gaat, net km/teller erop gebouwd. Lijm moet nog drogen. Tandwielverh. 15:24
Ik wil nog:
-Scooter- of eigenbouw auspuff.
-Binnenrotor/kettingzaag ontsteking.
-Inlaatpoort dichtmaken met devcon, en daardoor 3e spoelkanaal creeren.
-Timingen cilinder opschroeven.
Verf pleurt alweer van het tankje af....Dus daar ga ik maar een tankje inbouwen ofzo.
Ik ga vanavond checken hoe hard die gaat, net km/teller erop gebouwd. Lijm moet nog drogen. Tandwielverh. 15:24
Ik wil nog:
-Scooter- of eigenbouw auspuff.
-Binnenrotor/kettingzaag ontsteking.
-Inlaatpoort dichtmaken met devcon, en daardoor 3e spoelkanaal creeren.
-Timingen cilinder opschroeven.
Hmmmzz hij rijd 64,7
0-64 in 6sec!
Met wielomtrek 900mm
En dan houd hij plotseling vreselijk in....hapert een beetje...tot dat toerental doet ie het perfect....
Ik heb de voorontsteking verandert van +- 2.8 naar 1.8....had geen effect behalve dat ie 2km/u langzamer reed....
Ik heb uitgerekend dat ie dan iets van 9600-10000 rpm moet draaiien, zou het kunnen dat de contactpuntjes het niet bijhouden ofzo?
T is een vrij oude ontsteking
0-64 in 6sec!
Met wielomtrek 900mm
En dan houd hij plotseling vreselijk in....hapert een beetje...tot dat toerental doet ie het perfect....
Ik heb de voorontsteking verandert van +- 2.8 naar 1.8....had geen effect behalve dat ie 2km/u langzamer reed....
Ik heb uitgerekend dat ie dan iets van 9600-10000 rpm moet draaiien, zou het kunnen dat de contactpuntjes het niet bijhouden ofzo?
T is een vrij oude ontsteking
Hmmm ik weet eigenlijk bijna zeker dat het zwevende contactpunten zijn...
Ik heb geprobeert:
-Andere carb. afstellingen
-kleinere sproeier
-allerlei ontstekingsstanden
-contactpuntjes afstand veranderen
-nieuwe contactpuntjes
En hij stopt nog steeds bij precies hetzelfde toerental,
je kunt dan gewoon half-3 kwart gas geven terwijl die precies hetzelfde blijft rijden..
Ben nu dus op zoek naar een kettingzaag ontsteking.
Ik heb geprobeert:
-Andere carb. afstellingen
-kleinere sproeier
-allerlei ontstekingsstanden
-contactpuntjes afstand veranderen
-nieuwe contactpuntjes
En hij stopt nog steeds bij precies hetzelfde toerental,
je kunt dan gewoon half-3 kwart gas geven terwijl die precies hetzelfde blijft rijden..
Ben nu dus op zoek naar een kettingzaag ontsteking.
- doede46
- forum gebruiker
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
- Locatie: Mantgum/Hilversum
heej
super bike geworden
heb je wel de tank licht opgeschuurd en daarna prymer erover gespoten
dan blijft het volgens mij gewoon zitten
suc6 verder
MvG DoeDe
super bike geworden
heb je wel de tank licht opgeschuurd en daarna prymer erover gespoten
dan blijft het volgens mij gewoon zitten
suc6 verder
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
- John_W
- forum gebruiker
- Berichten: 713
- Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
- Locatie: Oldenzaal
- Contacteer:
Ik was ook eigenwijs en heb de tank tegen beter weten in, ook gespoten. Heb zelf een super primer eronder gespoten. Aflak is een 2-K autolak. Bleef ongeveer 3 maanden zitten en begon toen allerlei blaasvorming te vertonen. Inmiddels zit de lak er na een maand of 9 nog steeds op, echter het is één en al blaar.
Niet spuiten, polyester erover of andere binnentank is volgens mij enige alternatief.
Niet spuiten, polyester erover of andere binnentank is volgens mij enige alternatief.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]