Weet iemand waarom alle uitslagen van mylaps.com verdwenen zijn? Ik wil nog wel ff kijken naar de tijden van lelystad enzo. En die uitslagen lijst staat nog vol met vauten. Met name de schrapresultaten. Kijk maar eens bij maty linders. Hij heeft in zwolle helemaal niet gereden, dus zouden ze 3 nullen moeten schrappen bij hem. toch zijn er 36 punten weggeschrapt. Bij mij schrappen ze trouwens ook een 9, terwijl er nog ergens een 8 staat. Niet dat het verder wat uitmaakt in de standen, maarja..........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
rkpdude schreef:Weet iemand waarom alle uitslagen van mylaps.com verdwenen zijn? Ik wil nog wel ff kijken naar de tijden van lelystad enzo. En die uitslagen lijst staat nog vol met vauten. Met name de schrapresultaten. Kijk maar eens bij maty linders. Hij heeft in zwolle helemaal niet gereden, dus zouden ze 3 nullen moeten schrappen bij hem. toch zijn er 36 punten weggeschrapt. Bij mij schrappen ze trouwens ook een 9, terwijl er nog ergens een 8 staat. Niet dat het verder wat uitmaakt in de standen, maarja..........
hallo roel
Dit is de reden:
Wat betreft de tijden deze zijn voorlopig door Andre, van My Laps afgehaald.
Dit om de reden dat er door mensen beschuldigingen naar Andre zijn gedaan over munupulatie van de tijden, dit is bij Andre in het verkeerde keelgat geschoten en is tot dit besluit gekomen.
Ik vind het ook heel jammer maar kan me de reactie van Andre ook voorstellen.
Daarnaast was het plaatsen van de tijden een service van Andre en niet van de RAP.
En wat betreft de schrap punten zal ik dat even recht laten zetten, komt goed.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Kan iemand mij uitleggen, hoe het kan dat Marti Linders zo veel meer punten als de rest haalt? (ja hij wint elke wedsyrijd ).
Dan bedoel ik, is hij gewoon een natuurtalent wat sturen betreft? Heeft hij zoveel geld dat elke wedstrijd een compleet nieuwe bike klaar staat? Hoe is het mogelijk? Is hij familie van Schumacher?(hoewel die ook behoorlijk faalt nu).
TnTnelis schreef:Kan iemand mij uitleggen, hoe het kan dat Marti Linders zo veel meer punten als de rest haalt? (ja hij wint elke wedsyrijd ).
Dan bedoel ik, is hij gewoon een natuurtalent wat sturen betreft? Heeft hij zoveel geld dat elke wedstrijd een compleet nieuwe bike klaar staat? Hoe is het mogelijk? Is hij familie van Schumacher?(hoewel die ook behoorlijk faalt nu).
Graag verklaar het AUB!!.
Niels
Linders heeft:
- Vrij veel ervaring
- Een goeie motor
- Een enorm snelle motor
- Niet te veel gewicht
- Goede stuurkunsten
Is gewoon een goeie rijder...
rossi-nr.1 schreef:
maar 3x stadskanaal..
is dat 3x hetzelfde...of 3x andere baan?? andere richting etc?
stefano schreef:3x dezelfde,geloof ik.
Nein..
1e maal: normaal, rechtsom
2e maal: linksom ( fijn )
3e maal: normaal, rechtsom
Laatst gewijzigd door üntiej#21 op vr 07 okt 2005, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Rap schreef:als er fouten in staan laat het me weten dan zal ik zsm veranderen.
Ben bang dat ik een bril nodig heb.
"Er zijn een aantal veranderingen aangebracht"
grt dre
Kijk dat ziet er al beter uit. tnx andre.
Ik vind het jammer dat het zo moet gaan, het verhaal van de manipulatie van de ronde tijden hoor ik trouwens voor het eerst. Verder hoop ik dat het 1 en ander uitgepraat kan worden, zodat de tijden weer terug komen op mylaps.com. Het is nu erg moeilijk de tijden vergelijken tussen de diverse rijders uit diverse klassen.
Dat gezeur altijd, ben blij dat ik in de zelfbouw rijd........................
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..