Jvdw#59 schreef:Back home
Was mooi! Na de eerste training was de baan droog, en de rest van de dag bleef dat zo
Leuk gereden, motor weer verder leren kennen
Het aantal midden/achtervelders viel tegen; de kop was er grotendeels wel.
Ben 14e, 13e en 11e geworden, en supertof met Jeroen gestreden!

Inderdaad.. was een zeer gaaf dagje
De 1e tijdtraining was het nog nat, maar ging tog op de slicks ( simpele reden: de regenbanden sparen voor eventuele verassingen )
Dus met slicks gereden, en 1 keer lekker op m`n plaat gegaan.. geen schade aan mezelf of motor..
2e tijdtraining was het helemaal mooi droog en ging het een stuk beter..
Reed een tijd die goed was voor de 10e startplek ( de 2e snelste Luchtgekoelde, achter Roel Loos... wat ik tog wel netjes van mezelf vondt

)
Dus beloofde wel wat te worden.. ging met een goed gevoel de wedstrijden in
1e manche: redelijke start..maar aantal plekjes ingeleverd... lekker wezen knokken en tog nog 12e geworden
2e manche: goeie start, niet veel verloren, niet veel gewonnen... na lange strijd met meerdere rijders kwam ik uit bij Fokko vd Velden... 2 rondes voor het einde ging ik hem langszij in een kort recht stukje na een snelle bocht. gefinished als 11e !..
3e manche: Aangezien ik me had voorgenomen een plek bij de eerste 10 te behalen ging ik er met dat gevoel in.. en keek wel wat het zou worden..
Begon goed, zelfde verhaal.. nie veel verloren, nie veel gewonnen en reed rondom de 11/12e plek.. Kon nog wel een lastig worden om een 10e plek te behalen !..
Na een mooi gevecht met Joost vd Woude #59 ( die trouwens een erg snelle Puch had... de oude Puch van Bert, z`n broer)... verremde ik mij na het rechte eind en knalde ik de grasbak door.... veel tijd verloren en ongeveer 1/3 baanlengte achterstand op Joost vd Woude..
IK reed door, maar had me neergelegd bij een 11e plek.. aangezien er niemand meer bij me in de buurt was... totdat !! Ik meneer Joost vd Woude op het asfalt zag liggen.. ook hij had schijnbaar een foutje gemaakt.. Dus ik kon weer net achter Joost aansluiten en een opnieuw gevecht was het gevolg !..
Ik voerde de druk op bij Joost, waarna hij z`n concentratie en kracht begon te verliezen ( zo hij achteraf zei ).. en ook Joost ging na het rechte stuk de fout in.. en de brommert van meneer vd Woude begon hevig te schudden met beide wielen, waardoor hij van z`n ideale lijn afkwam en ik geen moment aarzelde..
Een 10 plek voor mij , en een mooie 11e voor J vd W..
tot over 2 weken.. opnieuw in stadskanaal !..
Een uitgebreid verslag zien jullie deze week wel verschijnen met mooie fotos en een mooi verhaal
Jeroen #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !