firefox van mayke heb eindelijk foto's
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Conclusie:Jordy Rossi schreef:ik heb bijna de zelfde maar jij heb een snellere verzie
Opvoeren dat ding !!
Mooie machine Mayke !.. Je frame en kapjes zitten mooi in de lak.
Nu hopen zo min mogelijk te vallen
Succes ermee !
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Bedankt TnTnelis voor het vergroten van de foto's. het lukte me echt niet.
deze bike is inderdaad snel we moeten hem nog testen op de testbank maar we denken dat hij rond de 90 zal gaan. als we in de zomer de 20mm cabarateur erop gaan zetten zal hij nog iets sneller gaan.
ik denk dat ik de bike ook geel laat en hem niet ga bestikkeren. het heeft zo ook wel wat vind ik.
ik hoop ook niet dat ik te veel val want dat is inderdaad zonde van de lak. het spuiten is ook best wel veel werk, dus we moeten maar een beetje voorzichtig doen.
bedankt voor de verdere reacties.
groetjes mayke
deze bike is inderdaad snel we moeten hem nog testen op de testbank maar we denken dat hij rond de 90 zal gaan. als we in de zomer de 20mm cabarateur erop gaan zetten zal hij nog iets sneller gaan.
ik denk dat ik de bike ook geel laat en hem niet ga bestikkeren. het heeft zo ook wel wat vind ik.
ik hoop ook niet dat ik te veel val want dat is inderdaad zonde van de lak. het spuiten is ook best wel veel werk, dus we moeten maar een beetje voorzichtig doen.
bedankt voor de verdere reacties.
groetjes mayke
het gaat om de fouten die wij onder andere allemaal gemeld hebben en fouten die andere mensen hebben gezegd die ze allemaal tegen zijn gekomen.
ze zouden dan alles in orde maken.
ik weet niet of de prijs dan ook uiteindelijk omhoog gaat maar als het allemaal in orde is zijn het (hopelijk) wel meteen rijbare bikes.
ik zal het vanzelf wel horen. de mijne is nu in orde, op de lekkage na.
groetjes mayke
ze zouden dan alles in orde maken.
ik weet niet of de prijs dan ook uiteindelijk omhoog gaat maar als het allemaal in orde is zijn het (hopelijk) wel meteen rijbare bikes.
ik zal het vanzelf wel horen. de mijne is nu in orde, op de lekkage na.
groetjes mayke