daans schreef:Rainman vind je dit nu echt een doorslaggevende video voor de kwaliteit van een chinese bike?
Die benzinetank dop valt er al af voordat de bike op de grond komt, dus die heeft echt niet goed vast gezeten.
Over de bandjes. Jeroen en ik hebben de banden op onze zelfbouwbikes zitten en moet zeggen dat het perfecte bandjes zijn. Zeker voldoende grip en slijten ook niet als een terelier.
Dat het stuur afbreekt is wat lulliger ja ...maar kvraag me alleen af wat er precies afgebroken is of dat die misschien ook niet goed vast zat. Kijk als de benzine dop er af vliegt heb ik nu niet echt veel vertrouwen in de montage kwaliteit van die knuppels.
Kortom ik denk dat er niet veel waarde aan deze video gehecht moet worden om de kwaliteit van een chinese bike te bepalen.
Daniel
De hendels op het stuur zijn neem ik aan ook clipons op die bike, dus die hebben ze waarschijnlijk niet stevig genoeg vastgedraaid
En de benzinedop -> standaard euvel bij chinezen.. rubbertje in de dop zit vrij snel scheef waardoor de dop niet meer vast te draaien is maar dan 'klik' zegt en door blijft draaien. Dit is met een schroevendraaier wel op te lossen maar blijkbaar hebben die lui dat niet in de gaten
En die gast die op die chinees rijdt lijkt mij ook een kluns
dat sendai iets minder is als andere prof bikes was al bekend
Denk dat de reden is waarom dat ding zo snel kapot is... dat die lui gewoon onzettend lomp, lelijk en gevaarlijk rijden... volgens mij krijgen ze een kick als ze vallen
Tankdop is slecht bij Sendai.. en de Cliponn zal ook niet super zijn geweest
Rare lui
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Hey, jah deze kun je aan de bovenkant los-schroeven. Er zit onderaan wel een clipje die je eerst eraf moet halen om hem helemaal los te halen. Gr Dave.
wat een sukkels! egt domme lui
bij de eerste val heeft ie ook geen handschoenen aan..pijnlijk
Mvg doede
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------