Wat betreft het stuur,ik heb dit zo gemaakt dat met een val de stuur helften niet kunnen verschuiven op de vorkpoten. Want het was me opgevallen dat dit in de wedsrijden regelmatig gebeurde waardoor je dus kostbare tijd verloor met het recht slaan van de clipons.En als het kwa rijden naar mijn zin is,zal ik het ook niet gauw veranderen...
vind het namelijk zelf wel mooi
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Hier zijn weer nieuwe foto's , na een aantal weken veel slijpen, zagen, passen, meten en lassen....
Is dit het huidige resultaat...
De uitlaat met dank aan Rossifumi
Ik ben nog niet klaar... de volgende dingen moeten nog gebeuren:
* Voorspatbord monteren
* Stepjes
* Achter rem
* Choke bediening
* Automatische ketting spanner
* en natuurlijk de dingen die ik gaanderweg nog ga tegen komen...
Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom...
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
hoi 1 tip wat ik snel met de foto's zie isz de eind demper de uitlaat gassen en troep kunne simpel op de band en op de ketting komen dit kan je als ik het uit de foto's kan op maken beste iets afkorten van je eind tuit
Ik moet zeggen je hebt er wat moois van gemaakt, het is een heel net frame geworden.
Het ziet er allemaal lekker stevig uit.
Ik ben benieuwd naar de eerste testrit, en of het allemaal aan je verwachtingen voldoet.
Succes met het volmaken van je Mini, en hou ons op de hoogte.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Hey kun je hier niet een zundapp ks125 of ks80 cilinder op zetten! Ik weet niet of je hier een appart blokje voor nodig hebt (ik heb nooit echt veel met zundapps gesleuteld) Maar zo'n ks125 of ks80 loopt naar mijn wete heel hard
En dit is een ks125, die hebben 15 pk ongetuned Hehe Alleen mag je daar niet me rijden bij rap. Dan kun je er nog altijd een 70 cc athenatje op leggen of niet dan?
De cilinder die jij laat zien past niet op een 50cc carter,het zou wel vreed zijn natuurlijk Maar hij moet zoizo aan de regenlementen voldoen,anders kan ik niet mee doen in het NK.
*Red devil*
De ketting spat hij wel onder maar de band blijft schoon,dus het lijkt me een redelijk betroubaar automatic kettingsmeersysteem
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
ziet der goed uit;), aleen heb nog wat... je zij dat je wielbasis op 760mm zat maar volgens het Rap mag dat maar 730mm zijn max... ( http://www.pocketbikes.nl/Wedstrijd-%20 ... 202005.pdf )
op deze maten zitten namelijk geen tolerantie meer (staat onder de maten)
Ik zou idd zoals gezegt je uitlaat eindpijpje wat meer naar beneden maken de troep uit de uitlaat komt nu regel recht op je achterbandje dus ik zo hem meer naar de grond begleiden
derbi master schreef:ziet der goed uit;), aleen heb nog wat... je zij dat je wielbasis op 760mm zat maar volgens het Rap mag dat maar 730mm zijn max... ( http://www.pocketbikes.nl/Wedstrijd-%20 ... 202005.pdf )
op deze maten zitten namelijk geen tolerantie meer (staat onder de maten)
dacht zet het ff
Hallo
Ik heb de wielbasis een tijdje terug al veranderd na aanlijding van de regelements wijziging...het is nu 720mm
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72