ruud schreef:Ik zou idd zoals gezegt je uitlaat eindpijpje wat meer naar beneden maken de troep uit de uitlaat komt nu regel recht op je achterbandje dus ik zo hem meer naar de grond begleiden
Hallo Ruud
Het lijkt misschien dat de uitlaat gassen op de band komen,maar dit is absoluut niet het geval...Ik heb er met het bouwen bewust rekening mee gehouden dat ik hier geen last mee krijg
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
mark007 schreef:Ziet er zeer goed uit. Is het zundapp blok een automaat? En wat voor cilinder gebruik je?
Hoi Mark
Het blok was een 4 voetbak waarvan ik het bak gedeelte er kompleet afgezaagt heb,daarna 2 schets platen gemaakt,1links voor de BZM koppeling en 1 rechts voor de ontsteking.
(nadat ik eerst met een standaard setup getest heb) Zal de cilinder waarschijnlijk een:Euro 70cc 6poorter worden met een 15mm vierkante bing.
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Dit is dus het spul waar ik het mee wil proberen. In combinatie met een 15mm vierkante bing. Zou inweze lekker moeten gaan,
aangezien ik het op mijn eigen zundapp(die ik na 15 jaar nog steeds heb) ook altijd heb gebruikt.
En goed was voor ruim 100km per uur en een heerlijke trekkracht
70cc Kop ____________________________________________ Zuiger met poorten
Nieuwe cylinder met 4 spoel en 2 booster poorten_________________ Setje Compleet
Met een beetje geluk ga ik hem van de week in rijden, en maakt Sissi er dan misschien ook een filmpje van.
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Zijn idd leuke cilinders. Ikzelf heb onlangs mijn zundapp verkocht die ik 20 jaar heb gehad. Heb ook altijd met die 6poorts cilinders gereden alleen de brede uitvoering, en ook deze liep over de 100. Maar vergeet niet dat dit met 4 of 5 versnellingen was. Dus nu zul je consessies moeten doen. Die exentriesche koppen heb ik ook gehad op mijn zundapp, maar waarom deze uit het midden koppen gebruikt worden heb ik nooit zo begrepen en zul je deze in de racerij ook niet veel tegenkomen. Maar desalniettemin ben ik benieuwd wat deze setup brengen gaat, en wellicht tot ziens in mill.................
Anonymous schreef:Zijn idd leuke cilinders. Ikzelf heb onlangs mijn zundapp verkocht die ik 20 jaar heb gehad. Heb ook altijd met die 6poorts cilinders gereden alleen de brede uitvoering, en ook deze liep over de 100. Maar vergeet niet dat dit met 4 of 5 versnellingen was. Dus nu zul je consessies moeten doen. Die exentriesche koppen heb ik ook gehad op mijn zundapp, maar waarom deze uit het midden koppen gebruikt worden heb ik nooit zo begrepen en zul je deze in de racerij ook niet veel tegenkomen. Maar desalniettemin ben ik benieuwd wat deze setup brengen gaat, en wellicht tot ziens in mill.................
Ik heb zelf ook altijd de brede gehad(supertherm).
Maar omdat ik daar geen ruimte voor heb op de bike,maak ik gebruik van de minitherm.Het klopt dat de brede koppen exentries zijn(bougie uit het midden).Maar dat is bij deze koppen niet het geval de bougie zit gewoon in het midden.
En net als jou weet ik ook niet wat ze nu met die exenter koppen voor handen hadden...het liep bij mij iig best lekker.
Tot in Mill
waarom 15mm?
16mm mag ook voor de rap of heb je die toevallig nog liggen?
Ik gebruik eerst de 15mm omdat ik deze nog heb liggen en hij werkt goed op deze cilinder...dus ik vind het zonde om er direkt een nieuwe 16mm voor te kopen
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Ik kan hem nou nog downloaden hoor
Je moet gewoon eerst helemaal naar beneden scrollen en dan op "Free" klikken en dan weer helemaal naar beneden scrollen en dan zie je wanneer je hem kunt downloaden.
Suc6!
Rob
Edit: je krijgt dan zoiets te zien:
Download-Ticket reserved. Please wait 18 seconds.
en die secondes worden steeds minder (duh)
en dan krijg je te zien dat je hem kan downloaden