MuRd3rX schreef:ja aleen ik kan em niet open het bestand hij zegt dat het bestand is beschadigt is ofzo ik heb em al gedown en opgeslagen maar openen HO MAAR
betrefd het tuutje van je uitlaat,
zelf heb ik een blata, daarbij is het tuutje van de demper ook op de ketting gericht.
als je sproeier wat te groot staat met bijv warm weer, en je doet een testritje..
dan komen alle onverbrande resten van de brandstof en olie op je ketting.
en een enkele druppel kan in je koppeling komen.
heb het een paar keer gehad.
doordat je koppeling dan gaat slippen, word het zootje zo warm.. dat de schoenen verglazen, en eventueel je koppelingshuis beschadigen, waardoor onnodige slijtage aan de schoentjes ontstaat als je gewoon blijft doorrijden.
Ik ben zelf eigenlijk een beetje verrast door de prestaties die hij leverd,aangezien er een lage druk kop op staat.En er naar mijn mening een redenlijk lange tandwielverhouding op dit moment op zit (7 voor en 66 achter)
De test bank zou ik graag binnen kort een keer gebruik van maken.
Ik weet alleen niet waar ik dit kan doen
Iemand misschien een idee waar ik terecht kan daarvoor?Het liefs in de buurt van de betuwe.
En ik verheug me erg op de eerste test rit op een kart baan
Ik ben zelf eigenlijk een beetje verrast door de prestaties die hij leverd,aangezien er een lage druk kop op staat.En er naar mijn mening een redenlijk lange tandwielverhouding op dit moment op zit (7 voor en 66 achter)
De test bank zou ik graag binnen kort een keer gebruik van maken.
Ik weet alleen niet waar ik dit kan doen
Iemand misschien een idee waar ik terecht kan daarvoor?Het liefs in de buurt van de betuwe.
En ik verheug me erg op de eerste test rit op een kart baan
Goes is mij een beetje te ver.
Maar ik heb er al 1 gevonden hier in de buurt, van de week even bellen oftie ook minibikes kan testen.
Xander schreef:Hoi man,
gaaf apparaatje!
betrefd het tuutje van je uitlaat,
zelf heb ik een blata, daarbij is het tuutje van de demper ook op de ketting gericht.
als je sproeier wat te groot staat met bijv warm weer, en je doet een testritje..
dan komen alle onverbrande resten van de brandstof en olie op je ketting.
en een enkele druppel kan in je koppeling komen.
heb het een paar keer gehad.
doordat je koppeling dan gaat slippen, word het zootje zo warm.. dat de schoenen verglazen, en eventueel je koppelingshuis beschadigen, waardoor onnodige slijtage aan de schoentjes ontstaat als je gewoon blijft doorrijden.
Xander.
Hallo Xander.
Bedankt voor het compliment en wat betreft de troep die eventueel uit de uitlaat en in mijn koppeling kan komen, daar heb ik nog geen last van gehad.Maar wat niet is kan nog komen.Dus ik zal het goed in de gaten houden.Iig bedankt voor de tip.
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
Dit zou mogenlijk zijn aangezien een vriendin van mij bij de politie werkt.
Alleen op zo'n bank kun je alleen de max kw meten, dus geen koppel en een uitdraai zit er denk ik ook niet in
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
MuRd3rX schreef:dan moet je weer zo'n !CENSUUR! progamma downloade kan iemand het ff over msn sende dit is vermoeiend hoor
Dat hoeft echt niet hoor
Je hoeft alleen maar op de link te klikken en daarna even geduld te hebben.En dan komt het filmpje vanzelf.
ff ter info
Tegenwoordig heb je gewoon meer afspeelmethodes dan alleen windows media Player, ik heb hieronder 2 linkjes
van veel gebruikte programma's om filmpjes te bekijken....
(ze zijn gratis te downloaden)