ganta schreef:ik vind het nooit een prettig gevoel als IK vlak achter iemand zit.. stel dat hij nou eens te vroeg remt.. dan klap ik op hem dat is ook niet zo leuk.. daardoor ben ik een keer met mijn remmende voorwiel over iemand zijn hand gereden. dat schuurde volgens mij wel een beetje bij hem..
en als iemand de hele tijd bij mij achter zit te dringen laat ik hem gewoon voorbij gaan.. vind het veel lekkerde rijden zonder zo'n "pusher"
Klopt !
Heb ik meerdere malen gehad , vooral op Stadskanaal met JvdW en Eric de Wit.
1 remde iets te vroeg, de ander dus ook, en IK reed er weer achter dus moest OOK vroeg remmen.. scheelde allemaal niks..
Wel mooi wel als je in de demper van je voorganger kan kijken
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
als je eenmaal raced dan is het tog anders dan dat je er naar kijkt,,,
zo dacht rossi ook niet toen hij gibernau inhaalde vorig jaar.. van oeh als wwe maar niet vallen samen...helm op en knop om zeg ik maar.
ganta schreef:ik vind het nooit een prettig gevoel als IK vlak achter iemand zit.. stel dat hij nou eens te vroeg remt.. dan klap ik op hem dat is ook niet zo leuk.. daardoor ben ik een keer met mijn remmende voorwiel over iemand zijn hand gereden. dat schuurde volgens mij wel een beetje bij hem..
en als iemand de hele tijd bij mij achter zit te dringen laat ik hem gewoon voorbij gaan.. vind het veel lekkerde rijden zonder zo'n "pusher"
Klopt !
1 remde iets te vroeg, de ander dus ook, en IK reed er weer achter dus moest OOK vroeg remmen.. scheelde allemaal niks..
Ik reed in berlikum achter een jongen die had zijn uitlaat zo staan dat alles in me gezicht vloog en ik had een crosshelm op
Klopt !
Ik reed in berlikum achter een jongen die had zijn uitlaat zo staan dat alles in me gezicht vloog en ik had een crosshelm op
ja is idd wel leuk om in te kijken extra veel uitlaat gassen in je gezicht (als je je visier open hebt staan tenminste.. of als je er geen eens een hebt zoals ik.)
ik had laatst ook stukjes rubben van de banden van me voor ganger recht in me oog! PIJN.. moest ik dus met een ook dicht en die andere half open proberen veilig aan de kant te komen (reed op top snelheid)
maar je krijgt wel een kick van
maar goed.
ik had laatst een steentje in me oog gekregen , spatte van de band van iemand anders af. deed best wel pijn maar een beetje water en het kwam er weer uit.
Niet echt een heel lekker gevoel.
Maar jah als je er een kick van krijgt/??
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
haha nee ik bedoel en kick van krijgen als je weet dat de gene voor je elk moment vol op op de rem kan gaan.... beetje moeilijk uit te leggen.. maar ik bedoel als je vlak achter iemand rijd.. daar krijg k beetje kick van.. maar het is ook niet echt een prettig gevoel..
Ganta ik had gelezen dat je het erg vind als je achter iemand rijd en iemand achter jou...... maar dan neem je het tog ook niet serieus ... dus jij vind het fijner om lekker rond te tuffen op het circuit? nou ik niet ik geef vol gas en gooi hem in de bocht er gewoon tusse wa kan mij het schelen als ik val hbe ik liever dat hij valt dan ik.
ja is idd wel leuk om in te kijken extra veel uitlaat gassen in je gezicht (als je je visier open hebt staan tenminste.. of als je er geen eens een hebt zoals ik.)
ik had laatst ook stukjes rubben van de banden van me voor ganger recht in me oog! PIJN.. moest ik dus met een ook dicht en die andere half open proberen veilig aan de kant te komen (reed op top snelheid)
hij had een crosshelm op..:p dat betekent geen vizier
arron schreef:Ganta ik had gelezen dat je het erg vind als je achter iemand rijd en iemand achter jou...... maar dan neem je het tog ook niet serieus ... dus jij vind het fijner om lekker rond te tuffen op het circuit? nou ik niet ik geef vol gas en gooi hem in de bocht er gewoon tusse wa kan mij het schelen als ik val hbe ik liever dat hij valt dan ik.
aan de ene kant vind ik het niet zo fijn maar aan de andere kant ook weer wel.. om dat ik, als de gene voor mij plotseling remt, ik dan waarschijnlijk tegen hem aan knal en hard onder uit ga. maar daar krijg je toch ook weer een kick van en dat is wel leuk
stevie-tai chi schreef:
ganta schreef:
*Knip*
hij had een crosshelm op..:p dat betekent geen vizier
ik ben niet bekend met crosshelmen en dacht al dat zij geen vizier hebben dus vandaar "of als je er geen eens een hebt zoals ik.) "