zou dit een goeie koop zijn ?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Wat heb je er nu voor betaald? Ik ben ook van plan een mini te kopen/maken wanneer ik in verlof ben. Maar ben aan't twijfelen tussen een mini of midi bike. Die dat jij hebt zijn wel tof maar ik en mijn vrienden zijn allemaal +-1.90 groot :-) We gaan er 4-tal kopen in 1 keer en zijn nog vollop aan't twijfelen. Misschien gaan we eerder op zoek naar mini-super-motard zoals polini er heeft. Ofwel mini-cross-bikes en er dan gewone banden op zetten.
Iemand idee? :D wantja groot zijn heeft soms zijn nadelen. ( Heb wel gelezen dat er hier mensen ook in die positie zitten en toch rijden, maar heb het al is geprobeerd op karting en voor mij is het echt "no go"
Iemand idee? :D wantja groot zijn heeft soms zijn nadelen. ( Heb wel gelezen dat er hier mensen ook in die positie zitten en toch rijden, maar heb het al is geprobeerd op karting en voor mij is het echt "no go"
Laatst gewijzigd door Gast op zo 03 jul 2005, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
awel ik ben 1m86 en heb toch ook een 46 en ik pas toch op mijne pocketbike, ok mits een beetje stretchen maar ik denk dat iemand van 2m ook nie veel problemen zal hebben, enkel als de voetsteuntjes te klein zijn mss,
ikheb 285 betaalt maar kosten normaal 300 euro
www.atcbelgium.com dacht ik
kben er tot nu toe zeer tevreden over !
ikheb 285 betaalt maar kosten normaal 300 euro
www.atcbelgium.com dacht ik
kben er tot nu toe zeer tevreden over !
West-Chineesje
Heb zo'n Honda-West- chineesje van pocketfun aka atcbelgium.com ...deze avond opgehaald ...
Eerste ( pre-ride ) indrukken positief : afspraken werden correct nageleefd en er is zelfs zonder het ZELF te vragen korting toegestaan wegens de iets langere levertermijn ... brommerke zelf ziet er oké uit ...afwerking meer dan behoorlijk ...stuur vastgezet zoals in handleiding...minpuntje : de voetsteunen kunnen niet hard genoeg worden aangespannen om vast te zitten aan de poot ( anderen met zelfde probleem ? lassen ? )
Motor vlot gestart en loopt als het spreekwoordelijke zonnetje ...Heb achterkant opgehoffen om op laag toerental eens de band te doen draaien , maar die ketting maakt een vreselijk gierend geluid ? normaal in het begin ? kettingspanning niet goed ? rem slipt ? Ben bang om 'm zo in te rijden ....
Graag feedback van andere chinees-rijdertjes ...
Thanks!
Guy
Eerste ( pre-ride ) indrukken positief : afspraken werden correct nageleefd en er is zelfs zonder het ZELF te vragen korting toegestaan wegens de iets langere levertermijn ... brommerke zelf ziet er oké uit ...afwerking meer dan behoorlijk ...stuur vastgezet zoals in handleiding...minpuntje : de voetsteunen kunnen niet hard genoeg worden aangespannen om vast te zitten aan de poot ( anderen met zelfde probleem ? lassen ? )
Motor vlot gestart en loopt als het spreekwoordelijke zonnetje ...Heb achterkant opgehoffen om op laag toerental eens de band te doen draaien , maar die ketting maakt een vreselijk gierend geluid ? normaal in het begin ? kettingspanning niet goed ? rem slipt ? Ben bang om 'm zo in te rijden ....
Thanks!
Guy
Re: West-Chineesje
Same here, dat gieren hoor gewoon omdat er geen druk tegen de band is. Wel moet je opletten dat de ketting niet te strak of te los staat. 1cm moet je de ketting kunnen indrukken.guy5927 schreef:Heb zo'n Honda-West- chineesje van pocketfun aka atcbelgium.com ...deze avond opgehaald ...
Thanks!
Guy
jonas_liekens
chinese bike's zijn niet zo stevig het zijn merkloos 299 euro
voor die west nou eigenlijk zal ik het niet doen koop er eentje met een merk misschien duurder maar wel steviger want de chinese bike's gaan sneller kapot en dan moet je weer onderdelen gaan halen dan kom je duurder uit dan een stevigere snapje dus koop er eentje met een merk
greetz bury
voor die west nou eigenlijk zal ik het niet doen koop er eentje met een merk misschien duurder maar wel steviger want de chinese bike's gaan sneller kapot en dan moet je weer onderdelen gaan halen dan kom je duurder uit dan een stevigere snapje dus koop er eentje met een merk
greetz bury
Je hebt er zelf ook één hoor, als je het nog niet wistBury schreef:jonas_liekens
greetz bury