mmm. zal eerst wel eens zaterdag puur natuur proberen !
Tenminste als mijn rug beter gaat wat op het moment kan ik niet veel en volgens mij op zo.n bike met een zere rug is geen pretje denk ik...
nou die koppelingen zijn pas maandag binnen dus dat word de originele koppeling maar of er moet nog een andere winkel zijn hier in Zeeland die die koppelingen verkoopt maar ja ik vrees het ergste
whaha heb er een kunnen regelen alst goed is word ie morgen gebracht dus en hopen dat ie een eind goed staat anders moek nog hard gaan sleutelen whaha maar goed ik rij mee! met of zonder koppeling neej maar ik zie je overmorgen wel heb er echt supper veel zin in niet normaal whaha grt Silas
jammer genoeg loopt me polini blokje nog niet helemaal lekker. morgen avond even naar kijken. denk dat me vlotter blijft hangen. want als ik een stukje volgas rij heb ik er last van dat hij dood valt en dan valt hij terug in snelheid als je dan weer bijna stil staat pakt hij weer op. dus me vlotter gaat niet goed naar benden. hij zuigt me vlotterbak leeg maar vult hem niet omdat die vlotter blijft hangen
steurtje schreef:das minder maar goed komt toch wel goed?? whaha hoop het enu het word echt druk volgens mij en mooi weer ! 18 graden en geen regen
P.S. Evertjan zijn al je vragen al beantwoord??
nou, toch nog een vragie ff dan:
hoeveel benzine tanken jullie ? als ik 2 van die maatbekers in me tank gooi en nog 1 reserve maatbeker meeneem dan moet dat toch wel genoeg zijn of nemen jullie ook nog een jerrycan mee ??
ik neem gewon nog ff een jery can mee maar tank hem thuis gewoon helemaal vol dus die jery can is denk ik niet nodig voor 20min. naar goed als ik val en er valt super veel benz uit dan kank altijd nog ff na tenken he
Hey me koppeling zit er in en werkt maar werkt niet lekker vind ik maar goed hij rijd en daar ben ik al blij genoeg om dus ik zie jullie morgen wel in de laatste rij grt Silas