nou tging best goed met mij die koppeling werkte best lekker maar nog niet 100% maar goed heb ze alle 2 uit kunnen rijden en daar doek ut om ik denk dat ik weet wie jij was Evertjan maar ja weet het niet zeker grt Silas
steurtje schreef:nou tging best goed met mij die koppeling werkte best lekker maar nog niet 100% maar goed heb ze alle 2 uit kunnen rijden en daar doek ut om ik denk dat ik weet wie jij was Evertjan maar ja weet het niet zeker grt Silas
hey ja kweet ff de kleuren niet meer van je mini maar tis een sendai met blauw volgens mij en geel toch??? want er was er nog een met blauw maar die kende ik mare alleen daar bij de start was het nogal hobelig en jammer genoeg brak in de 2e ronde me voor kuipje al af ofja dat stangetje er van ben maar gewoon door gereden en daarna er afgehaald mare ben je er ook in ovezande??? grt Silas
das mooi dat je er dan ook weer bent ik had het al beetje te pakken maar nu helemaal nou tot ovezande dan of kom je ook naar de kartbaan in middelburg? het is meschien zondag dus ja ik ga meschien grt Silas
nope kartbaan laat ik voorlopig ff schieten, kom wel een keer kijken maar heb gisteren een beuk in me rug, zijkant gekregen van de keeper met voetballen, kan op het moment amper lopen....