Maar goed, wat het probleem dus is: ik merkte altijd al dat hij wat vibreerde, als ik een halfuurtje erop zit slapen mijn kont en mijn voeten namelijk van het getril (zo voelt het tenminste, en nee het komt niet van de houding).
Nu heb ik het volle kuipwerk weer gemonteerd, de kappen dus, en merk ik dat het dermate trilt dat het niet echt lekker rijden is.. Vooral de uitstekende stukken onder de steppies en de onderkant vibreren erg (van de kappen).
Ik merkte op dat de onderkant van de kap de steppies raakte, dus dat heb ik gefixed door de neus wat hoger te zetten. Nu raakt niks meer de kappen, maar het trilt nog steeds
Iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb de rubbers wel tussen de kappen en het frame zitten en stationair loopt hij goed.
edit: net even weer gestart, ziet er gewoon naar uit dat het motortje zelf de trillingen voortbrengt door de rest van de mini.. maar 'vroegah' was het niet zo erg, en dan trilde de kappen gewoon niet. Maar dat de motor wat trilt lijkt me normaal.. dus tja, ik weet het niet