oeps lezen helpt...TnTnelis schreef:Hey, leuk gedaan,
Kleine tip, je kan bij de bruna gewoon sticker papier kopen waarop je kan printen, hoef je niet zo moeilijk te doen.
Niels
Minibike gekocht, V-racer en gepimped!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Stickers maken
Ik sneed voor me scooter gewoon simpele vormen uit een vel pickup (van die plakletters, maar dan gewoon een vel van dat spul). Dit lijkt me oowk een leuke techniek, maar is fotopapier niet iets te dik? En krijg je dan niet dik opliggende stickers op de lak?
Nice bike,
BuxirS
Nice bike,
BuxirS
Ik ben nogal een Photoshop freak, dus ik heb de meeste logo's van internet en daarna met Photoshop bewerkt.Ik vindt het geniaal, is dat foto papier zelfklevend?, en waar heb je die ontwerpen vandaan, zelf gemaakt of gescanned?... mooi hoor ik wil ook
Het fotopapier is niet zelfklevend, vind mijn printer niet zo leuk!
Dubbelzijdig flinterdun plakband is de truuk. Betekend wel dat je een logo of plaatje 2x moet uitsnijden. 1 uit het A4-blaadje. Daarna plak je de tape ertegen en snijd je em voor de 2e keer uit.
Re: Stickers maken
Ik heb dunner fotopapier gebruikt, Dus je moet er heel dicht opzitten om het te zien!BuxirS schreef:Ik sneed voor me scooter gewoon simpele vormen uit een vel pickup (van die plakletters, maar dan gewoon een vel van dat spul). Dit lijkt me oowk een leuke techniek, maar is fotopapier niet iets te dik? En krijg je dan niet dik opliggende stickers op de lak?
Nice bike,
BuxirS
Dank je!ganta schreef:heey hele mooie bike hoor
die stikkers zijn ook mooi gemaakt..
waar heb je hem gekocht dan?? en hoeduur??
ben zelf ook nog op zoek en dit is wel een hele mooi vind ik zelf.
laterz
Dit is een V-racer Extreme Sport, te koop o.a. bij www.V-com.nl
Nieuwprijs is 399 euro!
relaxeee bike ik heb precies zelfde bestelt bij v-racer.nl ik kan hem ieder moment verw8te met de bike echt lauw minitje om mee te beginne ! en de jouwne ziet er cker netjes uit ik ga denk ik zwart gebruike plaats van wit maar wit staat ook mooi en de stickers vink wel knap dat mense zo creatief kunne zijn
eindconclusie:
vette bike
eindconclusie:
vette bike