lucky7 tuning ** brake-update/grade
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Richard D
- forum gebruiker
- Berichten: 1362
- Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
- Locatie: Ens
- Contacteer:
Vraagje:
Ik heb ook zo'n setje Magura Marta's van MiNiRiDeR gekocht, maar waar heb jij de remblokjes en leidingen gekocht.
p.s. je Chinees verdient de naam Chinees niet meer
zeer mooi
Ik heb ook zo'n setje Magura Marta's van MiNiRiDeR gekocht, maar waar heb jij de remblokjes en leidingen gekocht.
p.s. je Chinees verdient de naam Chinees niet meer

[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
dank voor de complimenten jongens,
wat de cilinder betreft die geeft zeker een aantal kilometers meer met de orginele vertanding, maar belangrijker de compressie is verhoogt dus er zit gewoon veel meer power in het blokje, wat dus ook weer als voordeel heeft dat er voor een kleinere achtervertanding kan worden gekozen en dus in eens veel meer topsnelheids verhoging.
Heej steurtjes ik zie dat je de terugloper ook al op de plaats hebt hangen, dat gaat wel goed komen, let er vooral even op dat de uitlaat nergens je frame aanraakt, ivm vibraties,
en dan gaat dat wel goedkomen, zeker qua prestaties, daar ben ik niet bang voor.
Ben zelf alweer aan het denken over een andere bike, zelfde basis maar dan met of een 110cc zongcheng(honda 4takt imi) 4speed er onder, of een aangepast 80cc watergekoeld crossblokje (honda).
Factor "fun"
want dat rijden dat komt er bij mij toch niet veel van. sleutelen is minstens zo gaaf.
greetz Casper
wat de cilinder betreft die geeft zeker een aantal kilometers meer met de orginele vertanding, maar belangrijker de compressie is verhoogt dus er zit gewoon veel meer power in het blokje, wat dus ook weer als voordeel heeft dat er voor een kleinere achtervertanding kan worden gekozen en dus in eens veel meer topsnelheids verhoging.
Heej steurtjes ik zie dat je de terugloper ook al op de plaats hebt hangen, dat gaat wel goed komen, let er vooral even op dat de uitlaat nergens je frame aanraakt, ivm vibraties,
en dan gaat dat wel goedkomen, zeker qua prestaties, daar ben ik niet bang voor.
Ben zelf alweer aan het denken over een andere bike, zelfde basis maar dan met of een 110cc zongcheng(honda 4takt imi) 4speed er onder, of een aangepast 80cc watergekoeld crossblokje (honda).
Factor "fun"
want dat rijden dat komt er bij mij toch niet veel van. sleutelen is minstens zo gaaf.
greetz Casper
Ohja de magura onderdelen zijn gewoon bij de betere fietsenmaker te krijgen(mountainbike specialist), of online te bestellen op b.v.
www.bike2build.nl
succes
www.bike2build.nl
succes
Hoi Casper,
Ja, je bike is echt mooi. Ik vind je cylinder en je uitlaat echt knap gemakt.
Ik heb hier precies hetzelfde (ook met die stickers!) maar ietje minder getuned.
Ik heb de volgende:
-4 petal membraam kit met zocchi carbon membraam
-carb dellorto sha 15/15 (sproeier 82)
-passende zocchi spruitstuk
-ada uitlaat
-48cc cylinder gefrezt voor een squish van 0,5mm en 2 boost ports gemaakt
-andere koppeling veertjes
(als iemand interesse heeft in zo een bike, heb ik nog een, nieuw in doos, kleur grijs voor EUR 240.-!!!)
Ja, je bike is echt mooi. Ik vind je cylinder en je uitlaat echt knap gemakt.
Ik heb hier precies hetzelfde (ook met die stickers!) maar ietje minder getuned.
Ik heb de volgende:
-4 petal membraam kit met zocchi carbon membraam
-carb dellorto sha 15/15 (sproeier 82)
-passende zocchi spruitstuk
-ada uitlaat
-48cc cylinder gefrezt voor een squish van 0,5mm en 2 boost ports gemaakt
-andere koppeling veertjes
(als iemand interesse heeft in zo een bike, heb ik nog een, nieuw in doos, kleur grijs voor EUR 240.-!!!)