Iemand verstand ervan?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Re: Iemand verstand ervan?
De zoveelste... Sendai.... Goed voor de prijs.. . Slecht voor een minibike... Geen wheelies gewoon voor de lol, als je wheelies wil maken moet je een brommer kopenLennaert schreef:Hallo!
Ik kwam onlangs bij deze aanbieding:
De specificaties:
Motor: 49cc 65km/h luchtgekoeld 2-takt
11" tubeless banden
Schijfremmen voor en achter
Benzine: 1:25 voor 2 takt
Pull Start
Stickers meegeleverd
Nettogewicht ca 24 kg
Kettingaandrijving
49cc cilinderinhoud
1,7 Liter Tankinhoud
maximaal gewicht 150 kg
Verbruik; 1:30
CE, Fcc en ISO 9001 goedgekeurd
Ik heb er echt nul komma nul verstand van, als ik deze zo koop zonder enige tuning, kan je hierdan leuk me omklooien (wheely's / stoppie's)
En wie weet of dit goeds is? [/b]
Jah zo is het.
Uhm.. torque weet ik niet, maar ik had sterkere koppelingsveertjes in me koppeling gedaan en had er een Race membraan en powerfilter opgezet. Daardoor trok ie wel lkkr op.Lennaert schreef:@ Minibike-Racer: Ik zag in een forum dat je een Sendai hebt gekocht (ook chinees). Wat voor torque heeft die je zegt nml dat je hard wegtrekt. (is dit een sendai?)
chinees
reken er maar op dat het (bij deze bamibike) niet blijft bij het aankoop bedrag dat je kwijt bent.
je zult hier veel onkosten aan hebben, en vooral op koppeling gebied.
spaar liever door voor een v-racer nitro sport
je zult hier veel onkosten aan hebben, en vooral op koppeling gebied.
spaar liever door voor een v-racer nitro sport

ga maar eens zien op http://users.skynet.be/pocketfun/
ik heb deze besteld (west) trekt er zeer hard op
ik krijg hem de 28 mei binnen, heb er wel al effe op moeten wachten
maar ze blijven me zeggen dat ik echt tevreden gaan zijn over de kwaliteit dus dit wilt volgens mij toch iets zeggen, ah ja en ik heb er 284 euro betaald met verzending en heb 3 maand garantie gekregen
ik heb deze besteld (west) trekt er zeer hard op
ik krijg hem de 28 mei binnen, heb er wel al effe op moeten wachten
maar ze blijven me zeggen dat ik echt tevreden gaan zijn over de kwaliteit dus dit wilt volgens mij toch iets zeggen, ah ja en ik heb er 284 euro betaald met verzending en heb 3 maand garantie gekregen