Nope, er zit geen ring onder. Ik kan de opening voor de spie zien zitten.
Nu even een vliegwiel trekker halen, hopen dat het daarmee beter gaat.
Nu moet het vliegwiel er zeker af, want ik heb de grondplaat toch maar losgedraaid, maar die boutjes krijg je niet meer in het gat door de magnetisme van het vliegwiel
VLiegwiel zit vast.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als dat ook niet wil ( sleufjes repareren ) kun je altijd nog een stuk van je uiteinde afhalen ( zaag, slijptol lijkt me beter, krukas is namelijk aardig hard)
en hierna alles mooi vlak en netjes vijlen.. en daarna de moer erop draaien..zou moeten lukken
succes
en hierna alles mooi vlak en netjes vijlen.. en daarna de moer erop draaien..zou moeten lukken
succes
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
idioot... zo kun je veel meer kapot maken dan je lief is, niet alleen je carterrand (als je pouly heel vast zit) MAar ook je krukas.stonnyt schreef:pak 2 oude schroevendraaiers duw die langs het vlieg wiel draai ze tot dat er een klijn stukje metaal afbreelt (kan geen kwaad) waar dje vlieg wielkeksel over heen gaat dan net zo lang door douwe tot dat je vlieg wiel loskomt heb ik laats ook zo gedaan allen moest me paa ook ff helde
Jah zo is het.