voor alles wat ik gelezen heb is castrol tts met euro95/98 toch het beste en mengen op 1:35 of 1:40 ma dat hangt natuurlijk ook weer een beetje af van je bikeje
95 of 98 is de octaan hoogte.
Hoe meer octaan hoe sterker de verbranding. .
Maar ik denk dat je weinig verschil merkt.
Dus dat is het verschil.
euro 98 is wat schraler geloof ik
klopt..
ik had eerst ook 95 met vol synthetische 2takt olie.
maar had toen gehoord dat 98 beter is door de hoogere octaan gehalte.
ik merkte het wel een beetje, hij liep iets beter.
ik gebruik nu olie van het merk kroon olie
V-Power moet je tanke. Hoger octaangehalte, dus betere verbranding. Heb gehoord dat het goed werkt. Ga het zelf ook eerdaags tanke. En daarnaast mengen 1:40 of nog ruimer. Kortom, knalle maar!!!!!
Over olie kan ik nog niet veel zeggen (heb nog geen bike) maar V-power is echt zonde van je geld. In Nederland heeft V-power octaan 95 (is eigenlijk het geflopte shell pura). Het scheelt mischien iets als je in Duitsland gaat tanken (daar is V-power om een of andere reden octaan 100) en heb in een test gezien dat het bij een 165 kw porsche 2.2 kw op top scheelde dus voor je mini zal het niets toevoegen. http://www.adac.de/Auto_Motorrad/Krafts ... 102586%230
Tja.. het zal dan voor een auto niet zoveel schelen, maar een auto is geen minibike! Wellicht pakt een minibike r meer rendement uit, toch een kleinere motor, toch. Een ding is zeker, V-Power is zeker beter voor je motor. Het heeft namelijk een reinigende werking en het bevat minder zwavel wat dus minder aantast.