mijn minibike [ZB] ( update pagina 5)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik was vanmiddag even aan het kijken in me schuur of me minibike er nog stond, toen wilde ik kijken hoe strak ik me koppelingsveertjes had aan gedraaid, maar toen had ik dus moeite om me koppeling er af te halen. Was na 2 uur klote eindelijk gelukt!
Toen kwam ik dus op het idee om een koppeling/spoel trekker te maken.

Ziet er wel mooi uit he..

Toen kwam ik dus op het idee om een koppeling/spoel trekker te maken.
Ziet er wel mooi uit he..

- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik heb me spruitstuk gelast en me blok in de werkbank gezet en alles erop gemonteerd.
Ik had gister me spruitstuk nog niet, toen had ik me blok ook al in de werkbank gezet en wat benzine in de inlaat gegoten.
Toen boormachine erop en hij starte, dikke overtoeren
en na 1 seconde viel hij weer uit.
Maargoed, foto's van me spruitstuk:

Ik heb hem nog niet gestart omdat het een beetje laat was, dus ik kijk al uit naar morgen !!!
Jordy
Ik had gister me spruitstuk nog niet, toen had ik me blok ook al in de werkbank gezet en wat benzine in de inlaat gegoten.
Toen boormachine erop en hij starte, dikke overtoeren

Maargoed, foto's van me spruitstuk:
Ik heb hem nog niet gestart omdat het een beetje laat was, dus ik kijk al uit naar morgen !!!

Jordy
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
ME MINIBIKE RIJDT !!
Ik ben er vandaag een hele tijd mee bezig geweest om het aan de praat te krijgen, in het begin liep hij heel k*t, toen maar eens kijken naar de ontsteking, die stond natuurlijk totaal verkeerd.
Goed gezet. Toen starten met de boormachine, Hij startte dus meteen. maar hij liep niet echt lekker, viel af en toe uit enzo.
Toen een beetje met me gasnaald geprobeerd en gekloot en nu loop hij dus iets beter.
Maar hij valt nog steeds uit na 10 seconde als hij stationair loopt, ookal draai ik me stationairschroef helemaal in.
Kan het aan de flow liggen van me spruitstuk net zoals niels zegt?, want hij is wel een beetje bobbelig van binnen.
En me frame word zwart ja

Ik ben er vandaag een hele tijd mee bezig geweest om het aan de praat te krijgen, in het begin liep hij heel k*t, toen maar eens kijken naar de ontsteking, die stond natuurlijk totaal verkeerd.
Goed gezet. Toen starten met de boormachine, Hij startte dus meteen. maar hij liep niet echt lekker, viel af en toe uit enzo.
Toen een beetje met me gasnaald geprobeerd en gekloot en nu loop hij dus iets beter.
Maar hij valt nog steeds uit na 10 seconde als hij stationair loopt, ookal draai ik me stationairschroef helemaal in.
Kan het aan de flow liggen van me spruitstuk net zoals niels zegt?, want hij is wel een beetje bobbelig van binnen.
En me frame word zwart ja

- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nadat ik een hele tijd niets van me heb laten horen in dit topic heb ik weer foto's
Ik heb al die tijd zeker niet stil gezeten.
Hij is nu bijna af, ik moet alleen me voorvork er nog opzetten, maar die heb ik net geschilderd endie is dus nog nat.
Ook moet ik nog een km-teller kopen.
Hier me frame eerst ff in de grondverf gezet.

Toen me frame gespoten en alles er weer op gezet.

En toen me voorvork geschilderd.

Ik heb ook al een aanloop hendeltje gemaakt, nu kan ik em dus aanlopen.
Voetsteuntjes heb ik gemaakt van oude trappers.
En me frame heb ik 12 cm ingekort.
En ik heb ook allemaal kleine dingen gedaan zoals; uitlaat vast gemaakt onder het kontje.
Ik heb al die tijd zeker niet stil gezeten.
Hij is nu bijna af, ik moet alleen me voorvork er nog opzetten, maar die heb ik net geschilderd endie is dus nog nat.
Ook moet ik nog een km-teller kopen.
Hier me frame eerst ff in de grondverf gezet.
Toen me frame gespoten en alles er weer op gezet.
En toen me voorvork geschilderd.
Ik heb ook al een aanloop hendeltje gemaakt, nu kan ik em dus aanlopen.
Voetsteuntjes heb ik gemaakt van oude trappers.
En me frame heb ik 12 cm ingekort.
En ik heb ook allemaal kleine dingen gedaan zoals; uitlaat vast gemaakt onder het kontje.