je kan het ook zelf maken....
weet niet of het al eerder is aangehaald in dit topic maar als je op zoeken drukt kan je het vast vinden.
schijnt dat je die capsules bij de blokker kunt koppen veel heel weinig. misschien wat voor onder me crosser die ik naast me b1 ga kopen..... ben k zeker de 1e met lachgas?
EINDELIJK IS IE AF!! CHECK:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15139
speedydevil schreef:Nouja mischien doe ik het wel us een keer op me mini dan boor ik un gaatje in me luchtfilter daar slngetje inproppen in injecteren maar.
Ik ga er wel niet zelf opzitten! Vrijwilligers die hun leven willen wagen?
speedydevil schreef:Nouja mischien doe ik het wel us een keer op me mini dan boor ik un gaatje in me luchtfilter daar slngetje inproppen in injecteren maar.
Ik ga er wel niet zelf opzitten! Vrijwilligers die hun leven willen wagen?
hmmm... dan zal ik maar ff zo'n profesioneel setje halen zodat je ook met lachgas door de bocht gaat En je kunt het niet meer uitzetten.Nog steeds vrijwilligers???
speedydevil schreef:hmmm... dan zal ik maar ff zo'n profesioneel setje halen zodat je ook met lachgas door de bocht gaat En je kunt het niet meer uitzetten.Nog steeds vrijwilligers???
ik zeg toch? kom maar naar ulrum als ik er ben
en dat ga je op 49cc china zette? dan al helemaaaaal want ben nu wel wat ander vermogen gewend
weet iemand hier ook HOE lachgas werkt?
nou zal ik ff zeggen
in lucht (wat je inademt) zit maar 21% co2 en in lachgas zit dat met zo`n 80% Ong.
dus daardor kan ie beter verbranden alleen die cilinder en zuiger gaan kapot omdat ie die warmte niet wegkan laten gaan, dus naar een tijdje is je cilinder + zuiger naar de knoppen
zo wekt lachgas
alles heeft voordelen + nadelen
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.