Openbekerwedstrijd Hengelo (gld) 2005

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Alleen de verkeerde plek ... maar goed ... bij deze dan .. Nu weer ontopic
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

red devil schreef: HANK had aardig wat concurentie van degene die voor hem reed want die reed oowk wel erg goed ! hank isz degene met het oranje pak aan .. die 2 bike's waren wel de snelste van het veld
Ja ik heb zeker moeten rijden voor de 2e plaats, maar dat is juist mooi er moet strijd zijn anders is er niet veel aan alleen een beetje je rondjes rijden.
Gelukkig was het iemand die heel erg goed kan sturen, namelijk reink v/d weide rijd in het NK in de modifeid klasse altijd voorin mee en wind regel matig.
In de 1e manche kon ik hem voor blijven, dit te danken aan een zeer goede start van af de 5e plaats de eerste bocht als eerste doorkomen.

De 2e manche kwam ik als 3e door en heb de hele manche met zijn vader sjoerd aan het vechten geweest, maar kwam er niet voorbij (dit toch sterk geprobeert) dus 3e geworden.

De 3e manche weer een goede start 2e na de eerste bocht, maar reink liep langzaam weg van mijn en kon niet meer op hem inlopen dus een 2e plaats.

Dit resulteerde in een 2e plaats in de dag uitslag.

Ik wil langs deze weg ook iedereen van SLIK 69 bedanken voor het mogelijk maken van deze wedstijd en hun inzet top allemaal.
Daarnaast wil ik Koen ook nog bedanken voor zijn werk met de tijdwaarneming (die niet altijd helemaal vlekkeloos was) en daardoor aardig wat naar zijn hoofd geslingerd kreeg af en toe, niet helemaal terecht vind ik want een ieder doet zijn best en met een beetje normaal overleg kom je er ook uit toch.
Dus Koen bij deze bedankt voor je inzet, en de hikjes met de tijdwaarneming zijn je vergeven.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Bedankt voor je compliment Hank, ook namens de andere leden van Slick96.

De hikjes in het transponder systeem zijn voornamelijk veroorzaakt door de verkeerde montage van de transponders. Vanaf de tweede race is alles sowieso vlekkeloos verlopen.

Graag allemaal tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Koen schreef: De hikjes in het transponder systeem zijn voornamelijk veroorzaakt door de verkeerde montage van de transponders.
Tip voor rijders die transponders (willen) gebruiken bij het racen:

Plaats de transponder zo laag mogelijk op de voorvork, zodat er niet te veel alluminium onder de transponder zit..

Dit was bij mij op Texel ook de oorzaak dat ik geen tijd had.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

dus opt voorspatbordje? zou dat kunne?
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

De montage van de transponder verschilt per systeem. Het ene systeem werkt met verticale en het andere met horizontale geplaatste transponders. Voor de goede werking van beide systemen moet de transponder uiteraard zoveel mogelijk vrij van metaal geplaatst zijn.

De transponders werken met een radio signaal van een lage frequentie. Zoals de meeste wel weten, worden radiosignalen beinvloed door metaal. Hierdoor onstaan reflecties of signaal verliezen.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Hey mensen, niet mijn topic vervuilen !!! FOEI !!!!

:)

Daniel
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Foto's

Bericht door Wim »

Hoi


'k heb van de zelfbouwklasse ook nog een paar actiefoto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/img]
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Op www.slick96.nl staan nu ook foto's. Met dank aan Emmy den Besten.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

gaaf !!

Fotos van de ouwe-lullen-race 8)

Wie heeft die gewonnen ?
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Ik zie ook enkele zeeuwsche minibikers. Ben erg benieuwd naar hun ervaringen, want ik kon er zelf niet bijzijn wegens andere verplichtingen. :?
Gast

Bericht door Gast »

wim heeft de ouwe lulle race gewonnen

jeroen
Gebruikersavatar
felix
forum gebruiker
Berichten: 690
Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:

Bericht door felix »

mijn pa is 4de geworden :P

Hehe,

Mooie Foto´s allemaal,

MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
red devil

Bericht door red devil »

hank bij de laatste bocht die lange .. leek het af en toe wel dat je stuur helemaal slakkerde of die niet goed in balance was

en wie kan mij uit leggen waarom de power van de minibike's erg laat begint eerst hoor je hem lichterlijk in toeren op lopen en dan met je pas volgens mij dat de uitlaat zn werk begint te doen .. wie kan me dat eens uit leggen
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

red devil schreef: en wie kan mij uit leggen waarom de power van de minibike's erg laat begint eerst hoor je hem lichterlijk in toeren op lopen en dan met je pas volgens mij dat de uitlaat zn werk begint te doen .. wie kan me dat eens uit leggen
Komt vaak door de hoog slippende koppelingen ... rond de 8000 toeren pakken de meeste koppelingetjes aan..

Als het goed is pakken de meeste koppelingen NET voor de powerband aan.. dan heeft de motor het meeste vermogen.. vandaar dat dat zo klinkt

Dacht ik tenminste zo
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Plaats reactie