die eerste bike dat is een chinees..en wel de nieuwste op de markt..
zag er laatst al een aantal staan op marktplaats
(felix)mischien dat je daar ook wat kuipwerk ofzo kan kopen
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Twan schreef:Zou goed kunnen.
Ik weet het niet. Ik heb hem bij V-com gekocht. Maar hij werkt perfect.
Dus of het nu een HK is?????????? Zoveel weet ik er ook "nog" niet van.
Groeten Twan
complimentjes voor *HANK* en wim dus.
als de mijne op is gaat hij ook naar *HANK*, alleen hij slijt niet zo hard
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Nee deze stickers zaten er niet bij.
Deze heb ik laten maken bij STickerland.nl.
Deze zijn gesneden zodat het allemaal losse stickers/letters zijn. Normaal zitten er andere bij maar die vond ik niet zo mooi. Vandaar.
Tevens is het wel het nieuwe model MET wave schijfjes e.d. Ik heb hem inderdaad ook vergeleken met het eerste type maar er zitten toch wel verschillen in. Er stond er ook een met een zwart frame (exact hetzelfde overigens) maar ik vond dit persoonlijk mooier.
Twan schreef:Nee deze stickers zaten er niet bij.
Deze heb ik laten maken bij STickerland.nl.
Deze zijn gesneden zodat het allemaal losse stickers/letters zijn. Normaal zitten er andere bij maar die vond ik niet zo mooi. Vandaar.
Tevens is het wel het nieuwe model MET wave schijfjes e.d. Ik heb hem inderdaad ook vergeleken met het eerste type maar er zitten toch wel verschillen in. Er stond er ook een met een zwart frame (exact hetzelfde overigens) maar ik vond dit persoonlijk mooier.
Jep zeker!!! Zeer mooie bike!!!
Ik was toen bij peter van V-com en wilde een Nitro, hij had er geen meer op voorraad en raadde me aan dat ik beter kon beginnen met de extreme sport om wat ervaring op te doen.
Tja het was even zover.
Daar mijn tuner in het ziekenhuis ligt om mijn Puchblok te tunen ben ik maar eens begonnen met mijm Nitro wat op te vrolijken.
Tevens de koppeling aangepast en hem een ander kleurtje gegeven.
Ook de kuip eraf en mooie kapjes gemaakt voor de radiateur.
Hieronder het resultaat.
Komende zondag zal ik hem eens testen in Uden.
groeten Twan
Laatst gewijzigd door Twan op za 01 okt 2005, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.