Mini Crosser maken

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Carlos Keutel
forum gebruiker

Re: oke oke oke

Bericht door Carlos Keutel »

Laskap46 schreef:oke! ik zie genoeg reacties...nu zal ik ff zegguh ik wil er echt een "funbike van maken" dus hij hoeft niet 100 te lopen..als die maar ff hard trekt...en dat ik ermee kan springen natuurlijk..... :P maar het is niet bedoelt om er echt mee te crossen want daar gebruik ik me 125 wel voor 8) alleen ff over die pw's gesproken...ik zou niet weten waar ik zo een frame of wat dan ook vandaan haal..meestal zijn die dingen stervus duur...en owja... ik heb nog een mtx frame(oud model) zou ik daar denk het 1 en ander van in kunnen korten zodat ik al een basis heb?-----en wie weer voor de rest nou echt welk blok klein en sterk is? puch vind ik persoonlijk prut .... heb wel en zundapp blok - 4 bak , maar die is denk te groot? gooi maar weer reacties neer :o :lol:

(ps: Peters, bij welke jeugd rijd je dan?)
Koop jezelf ene kreidler en kom richting limburg, laat hem door peter thielen in melderslo tunen tot vhs status :D Dat gaat pas hard!
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

als ik jou was en als je er een bietje geld in wild steken moet je zo'n imitatie 110 cc dax blokkie halen en (als het een supermotard mag worden) scooter wielen en dan een paar meter pijp en lichte koker en dan gewoon aan de gang gaan want zoiets kun je niet uitdokteren enzo voordat je er aan begint en dat is ook het leuktste want dan krijg je iets unieks!!!

succes
Neluhz

Bericht door Neluhz »

viertakt..is ook leuk, maar moet wel schakelen..er zijn wel 4takt schakelblokken..van sachs(madass)..maar die zij nog redelijk nieuw..en peperduur..
Gast

Bericht door Gast »

wil er eigenlijk zo min mogelijk geld insteken maar toch wat leuks hebben! :shock: ben nu bezig met een mtx frame aan het inkorten...ook de voorvork aa het inkorten.... heb alleen nog een voorwiel nodig voor het frame. en kappen natuurlijk....ben verders nog wel op zoek naar een sterk blokkie ....maarja gaat er binnekort aan verder. ER komen ook nog fotos ergens geplaatst.....maar wanneer weet ik niet :roll:
verders nog tips informatie of iets anders??????????? :D
Gast

Bericht door Gast »

Laskap46 schreef:wil er eigenlijk zo min mogelijk geld insteken maar toch wat leuks hebben!
Dus wordt het helemaal niets, of het loopt uit de hand en je pompt er toch veel geld in 8) 8)

Waar was je trouwens van plan met zoiets te gaan rijden???
Plaats reactie