Lompe steppies

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

lucasb schreef:he dit is ff of-topic maar mag je nou rijden op het industrie terein?
er rijden zondag toch geen autos en het is niet in de bebouwde kom?

mischien maak ik er wel een onderwerp van ik heb ook gezogt maar kan me andwoord niet echt vinden :roll:
Nee mag niet, behalve met toestemming van een eigenaar op het stuk waar je wilt rijden.
Gast

Bericht door Gast »

, zolang de eigenaar je niet wegstuurt mag je daar volgens mij gewoon rijden, maar als je niet weg gaat op het moment dat de eigenaar dat wil, dan mag hij wel de politie er bij halen
Gast

Bericht door Gast »

ja maar als iemnand aan me vraagt om weg te gaan doe ik het zo!
no problem!! :)

maar we gaan of-topic dus nu weer on-topic.
ik heb ook zo vaak dat dat rubber van steppje op de gront komt is echt vreselijk irri
Gast

Bericht door Gast »

Misterminibike schreef:, zolang de eigenaar je niet wegstuurt mag je daar volgens mij gewoon rijden
Natuurlijk niet :? dus jij gaat op Paleis Soestdijk rijden net zo lang totdat je wordt weggestuurd? Je mag al helemaal niet op prive terreinen rijden zonder toestemming van de eigenaar.
Gast

Bericht door Gast »

doe je je steppies iets omhoog, kan heel makkelijk bij jou model en persoonlijk heb ik er een stukkie tuinslang op gedaan in plaats van die standaart steppies, vind ik al een heel stuk beter
Gast

Bericht door Gast »

je kan ze ook helemaal naar bove zette teminste da heb ik
Gast

Bericht door Gast »

heb ik al gedaan maar dan komen ze nogsteets op de grons :P
ik zaag dat rubber er wel af :twisted:
schroefje

Bericht door schroefje »

lucasb schreef:heb ik al gedaan maar dan komen ze nogsteets op de grons :P
ik zaag dat rubber er wel af :twisted:
Ik heb die rubberen vervangen door die korte steunen van V-com,Maar ga ze nog verzetten want ze staan mij iets te veel naar voren.
Gast

Bericht door Gast »

dat van paleis soestdyk vind ik beetje ver gezocht, je hebt wel gelijk, maar politie kan je gewoon niets maken als je op eigen terrein lijkt mij, als ze je in je eigen achtertuin niet mogen pakken waarom zou het in iemand anders zijn ahctertuin dan wel mogen :roll:
daans
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door daans »

lucasb schreef:he dit is ff of-topic maar mag je nou rijden op het industrie terein?
er rijden zondag toch geen autos en het is niet in de bebouwde kom?

mischien maak ik er wel een onderwerp van ik heb ook gezogt maar kan me andwoord niet echt vinden :roll:
Ook een industrie terrein is openbare weg, dus dat mag ook niet ... Net als de meeste parkeertereinen trouwens.

Maar goed nu weer on-topic.

Daniel
Gesloten