](./images/smilies/eusa_wall.gif)
voor iedereen die een sendai echt snel wil hebben.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ik heb alle foto's op de MSN groep staan.
http://groups.msn.com/minibike-nl/proje ... snw?Page=1[/url]
als dit ook niet werkt, gewoon naar de minibike-nl groep gaan.
en dan bij afbeeldingen vind je een map "project sendai",
daar staan ze alvast.
http://groups.msn.com/minibike-nl/proje ... snw?Page=1[/url]
als dit ook niet werkt, gewoon naar de minibike-nl groep gaan.
en dan bij afbeeldingen vind je een map "project sendai",
daar staan ze alvast.
het frame is zo slecht nog niet, ik rijdt er mee op een kartbaan met veel korte bochtjes.
en ik moet zeggen dat het redelijk stuurt, zelfs met de standaard banden.
wel heb ik een vorm van stuurdemping gemaakt, want een beetje zwabberen doet ie wel.
de remmen zijn nu nog standaard, maar het is de bedoeling dat er voor nog een schijfje bij komt.
ik heb alleen de boel goed uit gelijnd/gecentreerd,want het voorwiel zat bij mij niet goed in het midden.
en van achteren zat de rem ankerplaat scheef.
misschien heb je op de foto's gezien dat ik de stepjes 6 cm hoger heb dan standaard, en verder naar binnen ook.
dat was wel nodig want die dingen raakte bij het minste of geringste de grond al.
nu raak ik alleen in linker bochten de ketting nog.
maar dan lig je al aardig plat, dus je snapt wel dat ik verder nog niks aan het frame ga doen.
en ik moet zeggen dat het redelijk stuurt, zelfs met de standaard banden.
wel heb ik een vorm van stuurdemping gemaakt, want een beetje zwabberen doet ie wel.
de remmen zijn nu nog standaard, maar het is de bedoeling dat er voor nog een schijfje bij komt.
ik heb alleen de boel goed uit gelijnd/gecentreerd,want het voorwiel zat bij mij niet goed in het midden.
en van achteren zat de rem ankerplaat scheef.
misschien heb je op de foto's gezien dat ik de stepjes 6 cm hoger heb dan standaard, en verder naar binnen ook.
dat was wel nodig want die dingen raakte bij het minste of geringste de grond al.
nu raak ik alleen in linker bochten de ketting nog.
maar dan lig je al aardig plat, dus je snapt wel dat ik verder nog niks aan het frame ga doen.