v-racer H2o-1!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- hiuy
- forum gebruiker
hehe thx baantje is in antwerpen echt een mooie kartbaan enkel dinsdags kan je daar trainen met je bike beetje spijtig wel.hogedrukkop helpt zeker,vooral in lagere toeren gaat hij al aardig goed.heb hem dinsdag ook eens kunnen vergelijken met een echte blata en echt verschil kwa snelheid en trekken op snelheid is er echt bijna geen verschil . kuipje kan helaas niet die nieuwe radiator zit gelijk in de weg en zo koelt ie ook gelijk ietsje beter,miss dat ik het ooit wel pas maak maar weet het nog niet zo goed .GRTZ.
steve je moet hem zo laten zonder kuipje ! ik vind hem zo veel beter !!!hiuy schreef: hehe thx baantje is in antwerpen echt een mooie kartbaan enkel dinsdags kan je daar trainen met je bike beetje spijtig wel.hogedrukkop helpt zeker,vooral in lagere toeren gaat hij al aardig goed.heb hem dinsdag ook eens kunnen vergelijken met een echte blata en echt verschil kwa snelheid en trekken op snelheid is er echt bijna geen verschil . kuipje kan helaas niet die nieuwe radiator zit gelijk in de weg en zo koelt ie ook gelijk ietsje beter,miss dat ik het ooit wel pas maak maar weet het nog niet zo goed .GRTZ.
grtz koen
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
hey hiuy
je hebt er een luek bike van gemaakt.
zeker netjes gedaan hoor.
jij heb dus de bike van robbie65 gekocht dan is die bike van mij geweest.
ik had hem toen verkocht aan hem.
omdat ik nu fabrieks rijd op verschillende bikes.
welke bike had je in de gedachten om tekopen dan.
ik heb er ook nog een staan (fabrieksbike).
groeten luuk
je hebt er een luek bike van gemaakt.
zeker netjes gedaan hoor.
jij heb dus de bike van robbie65 gekocht dan is die bike van mij geweest.
ik had hem toen verkocht aan hem.
omdat ik nu fabrieks rijd op verschillende bikes.
welke bike had je in de gedachten om tekopen dan.
ik heb er ook nog een staan (fabrieksbike).
groeten luuk
www.racingteamoostnederland.tk
hoi hij is zeker mooi geworden die bike hij staat nu te koop zelfs omdat ik zoals je al zei op fabrieks wil rijden,welke weet ik nog niet heb maar een budget van 1000euro,heb grc,blata,stamas of polini in gedachte 2de hands natuurlijk om te beginnen.en welke heb je dan staan als ik vragen mag? GRTZ. steve.
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
hallo hiuy
voeg me ff toe op msn dat praat wat makkelijker.
groetn luuky
mail adress luuky_007@hotmail.com
voeg me ff toe op msn dat praat wat makkelijker.
groetn luuky
mail adress luuky_007@hotmail.com
www.racingteamoostnederland.tk