eeey ruud leuke filpjes man maar is dat nou niet saai op zoon parkeerplaats heel de tijd de zelfde rondje rijden en maar heel de tijd met 1 knie op de grond komen..?? ik zou er geen pest meer aan vinden hoor maarja das dan mijn mening maar hoe denk jij er over..??
het is idd erg saai hoor zo,n pakeerplaats maar af en toe na rechts dan na links enz.Maar de baan is 100x zo leuk.Maar het was meer effe om de koppeling in te rijden enz en dan kan je zowiezo niet voluit.
greetz ruud
Dat is bij de voetbal club noad heb er vanmorgen weer even gereden erg fijn terein.Ik heb ook even emt de eigenaar gepraat en die vond het totaal geen probleem dat ik daar aan het rijden was.
vandaag ben ik bezig geweest met het spuiten van het Frame ook zijn me velgen zwart geworden.Voor de rest wil ik nog een tijd met de repsol kleuren blijven rijden.
idd maar aan de ene kant is het dood sonde om de repsol kleuren weer over te spuiten.Ik ben van plan in de toekomst een extra setje kappen te kopen mogelijk gp3 en die in een desing spuiten.
jeetje ik lijk wel een beroeps monteur vandaag bijna 12 uur met de minibike bezig geweest.Is totaal uit elkaar nu voor de onderhouds beurt.De laatste paar uur is me monteur ook mee komen helpen en hebben we de motor totaal uit elkaar.Maandag laatste spray beurt blok schoonmaken en opbouwen.Hier de foto hoe alles er bij ligt