Ruud,s polini gp2 update pag 24 kappen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- felix
- forum gebruiker
- Contacteer:
Echt je hebt die 8.5 pk echt wel nodig, ookal ben je licht,
Ik rij nu ook met een 6.2 met snelle uitlaat.
Er gaan echt wel een paar jaar (in NMC) overheen voordat je echt goed kan rijden, en sommige hebben er echt talent voor,
En het is echt slim als je 1 NMC gewoon meerijd om teproefen, dan kan je je voor berijden op je Debuut jaar! is (lijkt mij) verstandig om tedoen.
Oja (en ga vaak trainen in Zaltbommel enz. van binnen banen leer je sturen, op buiten banen leer je de snelheid (zo ongeveer )
Suc6
MvG Wilco
Ik rij nu ook met een 6.2 met snelle uitlaat.
Er gaan echt wel een paar jaar (in NMC) overheen voordat je echt goed kan rijden, en sommige hebben er echt talent voor,
En het is echt slim als je 1 NMC gewoon meerijd om teproefen, dan kan je je voor berijden op je Debuut jaar! is (lijkt mij) verstandig om tedoen.
Oja (en ga vaak trainen in Zaltbommel enz. van binnen banen leer je sturen, op buiten banen leer je de snelheid (zo ongeveer )
Suc6
MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
zoooooo ruud kom eerst maar eens een keer op proef rijden met een dag licentie dan weet je gelijk waar je aan toe bent en het is niet zo makkelijk als je denkt kan er over mee praten met 4,2 pk kom je er niet je hebt minstens 8 pk nodig het is maar net wat je zelf wilt .hard rijden kan iedereen <recht voor uit > bochten snelheid en bochten techniek enz enz daar draait het allemaal om. maar we gaan je zien groeten peter #30