goedkoop opvoeren?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
o ja sorry
de eerste 2 was voor ik het gelezen had en de laaste 2na ik het gelezen had.
maar oke back to busnis.
wat kan ik het er dan beste op doen?
zoon rocketky ofzo?
want als ik iets ga kopen wil ik wel dat het wat uitmaakt.\
want ik kan wel begrijpen dat ik noch niet in de poorten kan vijlen want ik weet gewoon dat het fout gaat

de eerste 2 was voor ik het gelezen had en de laaste 2na ik het gelezen had.
maar oke back to busnis.
wat kan ik het er dan beste op doen?
zoon rocketky ofzo?

want als ik iets ga kopen wil ik wel dat het wat uitmaakt.\
want ik kan wel begrijpen dat ik noch niet in de poorten kan vijlen want ik weet gewoon dat het fout gaat

als je je minibike zelf wilt tunen zou ik me er zelf eerst goed in verdiepen want tunen is niet zomaar in je cilinder zitten vijlen met een vijltje ofzo alles moet precies en nauwkeurig worden uitgerekend voordat je begint.
onderdelen zoals ''race''membramen maken niet het allergrooste verschil.
als je je minibike op wilt voeren zonder te tunen zou ik eerst voor een andere carb en een andere uitlaat gaan.
als je je minibike op wilt voeren zonder te tunen zou ik eerst voor een andere carb en een andere uitlaat gaan.
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
en als je dat te duur vind zul je moeten sparen of orgi. blijven rijdenwiebren schreef:als je je minibike zelf wilt tunen zou ik me er zelf eerst goed in verdiepen want tunen is niet zomaar in je cilinder zitten vijlen met een vijltje ofzo alles moet precies en nauwkeurig worden uitgerekend voordat je begint.
je kunt wel powerfilter en racemambraam en rocketkey kopen maar scheelt op zn meest 4 tot 5 km/h en als ik je verhaal zo hoor kun je dan beter doorsparen voor een uitlaat zoals een technigasuitlaat
een vriend van me heeft ook gekogt en werkt zeer goed in trekkracht en top
of je moet lomp in je cilinder zagen en haken mja dan heb je de kans dat je een nieuwe cilinder nodig hebtde winter schreef:en als je dat te duur vind zul je moeten sparen of orgi. blijven rijdenwiebren schreef:als je je minibike zelf wilt tunen zou ik me er zelf eerst goed in verdiepen want tunen is niet zomaar in je cilinder zitten vijlen met een vijltje ofzo alles moet precies en nauwkeurig worden uitgerekend voordat je begint.
je kunt wel powerfilter en racemambraam en rocketkey kopen maar scheelt op zn meest 4 tot 5 km/h en als ik je verhaal zo hoor kun je dan beter doorsparen voor een uitlaat zoals een technigasuitlaat
een vriend van me heeft ook gekogt en werkt zeer goed in trekkracht en top