race s in Overzande en s-Gravenpolder

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: race

Bericht door steurtje »

Rap schreef:Beste Steurtje,
Het gaat er denk ik niet om wie er het beste "iets organiseerd"
Bij de NK krijgen ook wij genoeg kommentaar over kleding en dergelijke.
Wij krijgen ook wel eens mensen die willen rijden met een spijkerbroek,
of je dan 20 50 of 100 rijd het doet zeer hoor vel van je knie.
Over de man in korte broek en T-shirt, ik ben er zeker van dat nooit meer gebeurd, ook Slick'96 is een goede organisator en helaas gebeuren zulke dingen wel eens.

Laten we leren van elkaars fouten, en zorgen dat er geen erge ongevallen gebeuren in de minibike sport.
We hebben het al moeilijk genoeg met alle negatieve "reclame" van onze collega's die zo nodig op de openbare weg moeten rijden.

11 t/m 14 augustus organiseerd RAP Holland een wedstrijd voor het Europees Kampioenschap kom eens kijken.
Meer info kijk op www.pocketbikes.nl

groet Andre Brouwers
hey ja lijkt me wel leuk maar ten eerste zit ik in Zwitserland dan dus dat gaat al niet. ten 2e ik ga niet kijken want ik weet toch dat ik daar dan niet kan rijden dus en als ik kijk krijg ik kriebels en moet ik rijden :lol: dus ja
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

vind het jammer dat jullie een slechte indruk hebben van de demo's maar als je ziet hoeveel publiek het trekt dat is dus egt niet normaal en ja ik ben op zoek naar een pak!! En als er dan tog nog een meerijd in zijn korte broek daar kan maar een iemand wat aan doen en dat is de organisatie wand die controleren alleen de mini's en niet de kleding dus eigenlijk moet je zoiets niet tegen de minibikers zelf zeggen maar tegen de organisatie. Dus als je er nou egt problemen mee hebt gewoon keer komen en tegen de organisatie zeggen dat ze de kleding ook gewoon moeten controleren! Ik ben het ook wel met iedereen die klaagt eens maar ja wat verander ik eraan!!!!! De baan blijft onveilig maar door op kartbanen te rijden komt niemand wat te weten van de minibikes, en dat zou tog eigenlijk wel jammer zijn
jeffrey_minibike

Bericht door jeffrey_minibike »

Heey Steur ben ook een Zeeuw oor in hart en nieren, wat: ben zelfs trots op. Anders had ik toch ook niet gezegt_ oans _.
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hey jeffrery,
ja ik let er niet op als er iemand zeeuws tupt whaha want ben ut ongdertussen wel gewent alles door elkaar maar goed wat voor mini heb jij dan??
ben wel beniewt stuur anders ff pb om ontoppic te blijven :wink:
Plaats reactie