Wel vergelijkbaar..el_ronno schreef:maare die remmen zijn niet van een 911
4-takt l.c. minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- felix
- forum gebruiker
- Berichten: 690
- Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
- Locatie: laren(nh)
- Contacteer:
Ja nou en Of!
Maar een 4 takt heeft ook Zeker niet even veel PK als een 2 takt (bij minibikes dan).
Een Viertakt maakt minder toeren, is mindersnel op top, Het grote voordeel is dat je heel veel koppel onderin hebt,
Het is gas open , en weg ben je.
MvG Wilco
Maar een 4 takt heeft ook Zeker niet even veel PK als een 2 takt (bij minibikes dan).
Een Viertakt maakt minder toeren, is mindersnel op top, Het grote voordeel is dat je heel veel koppel onderin hebt,
Het is gas open , en weg ben je.
MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Moet zeggen.. dat de 4 takts ook niks te kort komen op de rechte stukken hoor..stefano schreef: Alleen op banen met lange rechte stukken,ben je meer in het nadeel.
Stefan
Snelheden zijn bijna allemaal hetzelfde !..
De 4 takts in de Modified ( Gerry Verhoeven bijv ) lopen bijzonder mooi en hard.. top 5 posities
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Dat kloptfelix schreef:licht ook aan de rijder heh
MvG Wilco

maar hard rechtdoor rijden kunnen de meesten wel

( weet ook dat de bochtensnelheid een rol speelt..met uitkomen van de bocht.. )
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen