brommer mix benz????

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

brommer mix benz????

Bericht door Gast »

ik heb gehoord dat je ook inplaats van olie en benzine te mixen,
dat je ook brommer mix erin kunt gooien klopt dat?
graag reacties

mvg mike 8)
Gast

Re: brommer mix benz????

Bericht door Gast »

[quote="minibike_freaky"]ik heb gehoord dat je ook inplaats van olie en benzine te mixen,
graag reacties

mvg mike 8)[/quote]

Wat is dan brommer-mix? Je kan je pocket laten lopen op wat je wil hé, zolang het maar ontvlambaar is :P

Heb hier is motor laten lopen op Nitromethaan, white spirit enzo van die dingen. Als je genoeg aditieven toevoegt lukt dat allemaal.

Onervare mensen: DOET DA NI Hé, Laat da over aan mensen da weten wat ze doen! :roll:
polini tim
forum gebruiker

Bericht door polini tim »

zelf mixen is beter dan kan je meer olie erin doen ( betere smering )

als je brommix koopt dat is 1:50.

en met een snelle cilinder die heeft meer smering nodig anders loopt ie sneller vast.

ik rij altijd 1:35 met motul olie en euro 95.

groetjes tim
Hardcore Holland Will Never Die !!
Neluhz

Bericht door Neluhz »

lorre schreef:
minibike_freaky schreef:ik heb gehoord dat je ook inplaats van olie en benzine te mixen,
graag reacties

mvg mike 8)
Wat is dan brommer-mix? Je kan je pocket laten lopen op wat je wil hé, zolang het maar ontvlambaar is :P

Heb hier is motor laten lopen op Nitromethaan, white spirit enzo van die dingen. Als je genoeg aditieven toevoegt lukt dat allemaal.

Onervare mensen: DOET DA NI Hé, Laat da over aan mensen da weten wat ze doen! :roll:
tuurlijk kan dat ook...maar ik vraag me af of jij wel ervaren bent...
is niet beter voor je motor, gaat hij meer toeren van draaien..tot hij in de soep loopt.
krukas en drijfstang enzo zijn gewoon niet gemaakt voor deze brandstoffen.

maar ontopic:
je kunt er ook brommix ingooien, maar een brommer heeft smering 1;50, en snelle cilinders idd meer smering, maar een minibike heeft 1;25 nodig, kan ook met minder, maar dat wordt aangeraden.
Gast

Bericht door Gast »

Neluhz schreef:
lorre schreef:
minibike_freaky schreef:ik heb gehoord dat je ook inplaats van olie en benzine te mixen,
graag reacties

mvg mike 8)

tuurlijk kan dat ook...maar ik vraag me af of jij wel ervaren bent...
is niet beter voor je motor, gaat hij meer toeren van draaien..tot hij in de soep loopt.
krukas en drijfstang enzo zijn gewoon niet gemaakt voor deze brandstoffen.

maar ontopic:
je kunt er ook brommix ingooien, maar een brommer heeft smering 1;50, en snelle cilinders idd meer smering, maar een minibike heeft 1;25 nodig, kan ook met minder, maar dat wordt aangeraden.
Mij is verteld, voor het inrijden ruime smering aanhouden 1:25...maar daarna loopt die het mooiste op 1:50..... weinig rook uit de uitlaat, betere prestaties....
Gesloten