zelfbouw klasse. leeftijd???

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Untiej Mini Racing schreef: is de snelste Luchkoeler van het veld !!
Ding loopt super mooi
Kwa snelheid een gedeelde eerste plaats, althans vorig jaar. In de eindstand van het kampioenschap won Bert van Roel..

Weet niet of die van Roel nog sneller is geworden.. De mijne (ex. Bert) heeft wat power verloren (cilindertje draait alweer een poos)denken we, maar het is voornamelijk nog op gebied van stuurkunsten dat ik verder naar achter rij..

@

Afbeelding
VS
Afbeelding
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

ik ken iemand die er gewoon vanboven 2 extra poorten bij freesde.
daar rijd m'n broer af en toe op heel extreemsnel.
65 polini
gepolijste krukas vor een betere `flow`
hpi ontsteking
harder dan 100 op testbank
kit replica!
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

erg mooie bikes die van jeroen en roel
kit replica!
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

whaha bekje toch niet van die stoere taal he want dat is niet zomaar gedaan tegen deze "echte mannen"te rijden :wink: ik wil ook nog wel eens bij de zelfbouw klasse mee doen ik ben nu aan een zelfbouw bezig en wil die denk ik gelijk maar zo maken dat hij mee mag doen bij de zelfbouw klasse dus gewoon super snel :twisted: kan nog wel eens een poosje duren tot die rijd zo ik wil.

ik ga het ook maar aan doen met een 70cc airsil en binnen rotor ik denk ook nog een membraam op het karter als dat wat is en opgevulde kruk as. getunde cilinder leuk uitlaatje meschien nog wel eens laten berekenen en al me tandwiel int blok dicht maken of ja gewoon zo kopen en al leuke carb. wat is het max. wat je mag hebben? want die neem ik dan wel :twisted: laten vergromen en al die troep maar vergeet dit nog maar ff want dit gaat nog veel tijd en geld kosten :wink: en ja ik wens je veel suc6 met je mini bek :wink: want ik kwadendamme reed ik je er uit met me bami bike :P whaha naja volgende keer beter :evil:
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

haha ik wil ook eerst weten hoe goed hij loopt als dat allemaal gebeurd is.
en dan eens kijken bij zelfbouw of het wat is maare hebben jullie sponsers of moet jullie het zelf dokken?? 8)

enne dat inhalen ej de steur? zal niet nog eens voorkomen. 8) 8)

vanmiddag cilinder betalen en volgende week binnen.warschijnlijk dus weer wat te doen.
kit replica!
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

bekfire schreef:erg mooie bikes die van jeroen en roel
Joost en Roel bedoel je :wink:

(van Jeroen ook hoor, daar niet van, maar hierboven staat die niet bij)
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

whaha ga je airsil halen?
zijn goed cilinders! heb er zelf ook een Rik die had een getunde 70cc weet ik veel wat voor merk power 1 volges mij en ik me originele 70 airsil nou zit duidelijk verschil in hadden die 70 van mij op zijn puch gedaan toen hij eerst met die van zijn eigen had gereden met die van mij trok ie 2 of 3 x zo hard en hij reed echt duidelijk harder dus als je die GOED laat tunen dan kun je daar toch wat leuks uithalen denk ik.
en ja denk ook niet dat dat in halen nog eens voorkomt :evil: alhoewel meschien met me zelfbouw dan maar goed dat zal nog ff poosje duren tot die klaar is maar is het nou wat om achtervering te nemen bij zelfbouw?
ziet er wel gaaf uit maar schilt zeker kwa snelhijd?
Carlos Keutel
forum gebruiker

Bericht door Carlos Keutel »

Koen schreef:Roel rijdt met een oud model 70cc 6 poort Athena cilinder. Deze is voorzien van carter inlaat en een soort extra spoelpoort.
Maken ze die nog? Of moet ik weer heel ebay af gaan zitten speuren :P
Jah zo is het.
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

steurtje schreef:whaha bekje toch niet van die stoere taal he want dat is niet zomaar gedaan tegen deze "echte mannen"te rijden :wink: ik wil ook nog wel eens bij de zelfbouw klasse mee doen ik ben nu aan een zelfbouw bezig en wil die denk ik gelijk maar zo maken dat hij mee mag doen bij de zelfbouw klasse dus gewoon super snel :twisted: kan nog wel eens een poosje duren tot die rijd zo ik wil.

ik ga het ook maar aan doen met een 70cc airsil en binnen rotor ik denk ook nog een membraam op het karter als dat wat is en opgevulde kruk as. getunde cilinder leuk uitlaatje meschien nog wel eens laten berekenen en al me tandwiel int blok dicht maken of ja gewoon zo kopen en al leuke carb. wat is het max. wat je mag hebben? want die neem ik dan wel :twisted: laten vergromen en al die troep maar vergeet dit nog maar ff want dit gaat nog veel tijd en geld kosten :wink: en ja ik wens je veel suc6 met je mini bek :wink: want ik kwadendamme reed ik je er uit met me bami bike :P whaha naja volgende keer beter :evil:
we zullen het allemaal wel zien.......maar toch......jaja 8)
kit replica!
racertje

Bericht door racertje »

Er kan al ik me niet vergis ook worden mee gereden met een dag licentie, leuk om eens mee te doen en zien hoe het gaat.
Inschrijfgeld per wedstrijd is E35,- en dan komt er voor een dag licentie volgens mij E17.50 bij.

De keuring zal niet veel anders zijn dan dat je je eigen minibike heb gebouwd..
misschien wat kleine veranderingen en rijden maar.

Op 50cc mag een 20mm carb en op een 70(of 65) mag een 16mm carb.
meer info op www.pocketbikes.nl

rolph #11
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

racertje schreef:Er kan al ik me niet vergis ook worden mee gereden met een dag licentie, leuk om eens mee te doen en zien hoe het gaat.
Inschrijfgeld per wedstrijd is E35,- en dan komt er voor een dag licentie volgens mij E17.50 bij.

De keuring zal niet veel anders zijn dan dat je je eigen minibike heb gebouwd..
misschien wat kleine veranderingen en rijden maar.

Op 50cc mag een 20mm carb en op een 70(of 65) mag een 16mm carb.
meer info op www.pocketbikes.nl

rolph #11
Inderdaad.. met een daglicentie kun je prima een keertje meerijden !

Bevalt het, koop je een jaar licentie..bevalt het niet..dan weetje dat :lol:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

ja dat gaat wel wat worden maar moet er nog wel wat gebeuren....maar komt wel goed.
kit replica!
racertje

Bericht door racertje »

ja bevalt het niet moet je gewoon ff wennen en toch een licentie kopen voor het aankomende jaar :D
Plaats reactie