Neon Onder Minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Led's zijn echt niet duurder, en geven ook heel mooi licht. Alleen je moet goed spul hebben.

www.world-led.com heeft mooie led's en is niet duur.

Niels
Carlos Keutel
forum gebruiker

Bericht door Carlos Keutel »

TnTnelis schreef:Led's zijn echt niet duurder, en geven ook heel mooi licht. Alleen je moet goed spul hebben.

www.world-led.com heeft mooie led's en is niet duur.

Niels
Maar een rij led's wel. En om dat allemaal op een geegaliseerde spanning te krijgen heb je ook weer een apparaatje nodig. (tenzij je hem op een accu aansluit). En neon kun je al voor 5 euro krijgen.
Jah zo is het.
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Voor 5euro, heb je 3meter led's.

Maar dit word een zin,oze discussie dus we houden er maar over op denk ik?

Niels :)
Gast

Bericht door Gast »

waar koop jij die dan? (als ik vrage mag (A))
Gast

Bericht door Gast »

een vriend van mij heef toen een keer iets gemaakt met ledjes.. dat was op zo'n 5volt accutje van een bestuurbaar autotje.. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Zeer cool hoor
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

ff een tip voor de mensen die neon onder hun minibike willen..
bij een legershop hebben ze een soort neon dat op niks gaat op een soort lava maar heeft geen stroom nodig.
en dit brand 12 uur achter mekaar door en fel:P:P
je moet hem knikke en dat blijft ie 24 uur branden (12 uur vel en daarna steeds minder).
je kan ze in dozen kopen van 20 ofzo en ze zijn 50 cent per stuk.
dus voor ongeveer 10 euro heb je een doos.
ps.. ik weet niet of ze het in elke legershop hebben, ik ben er nooit geweest maar een maatje van me had ze daar gekocht in een doos voor 10 euro.... nja succes
en als ze eenmaal branden branden ze 24 uur aan mekaar door en je kan het niet terug knikke..
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

ik heb die dingen ook ze doen het vet goed ik heb nu blauwe maar als je ze in de vriezer legt dan doen ze het weer voor 10 uur of zo erg handig
Gast

Bericht door Gast »

maar met knaks schiet het niet op. dat is toch alleen maar gedoe?

nog even over world-led.com; die behuizingen voor de leds (zowel 3mm als 5 mm) zijn die waterdicht? en kan een legering tussen nikkel en brons roesten?

ik kan het bij google namelijk niet vinden.

ik zal ook world-led.com een mailtje sturen.

het lijkt me erg mooi om ledjes op je minibike te hebben. deze zijn inderdaad niet duur en ze zien er erg mooi uit. en in de behuizing zijn de ledjes makkelijk te verwisselen.

hoe zou het eruit zien als je je hele minibike volmaakt met die dingen :P
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

Hebben jullie nu computter neon onder de bikes hangen of echte neon? Ik wil het eigenlijk ook wel eens proberen.
YZ250F
straatrat

Bericht door straatrat »

Bury schreef:hey kun je niet neon op je bougie doen

Ik weet wat je bedoelt, heb dit vroeger op m'n NSR gehad. Dit is geen neon maar een gewoon een doorzichtige bougiekop, dan zie je gevoon je vonk van de ontsteking,en daardoor geeft het licht. Ben hier ook naar opzoek maar kan ze nergens meer vinden :cry:
Wilko

Bericht door Wilko »

Ik heb 2 ledjes van school mee genomen van 1 cm doorsnede, serie aangesloten op een 9v batterij, knopje ertussen en dan in die 2 luchtgaten gedaan van je kuip..

Post zo wel ff foto
Wilko

Bericht door Wilko »

Foto's:

UIT:
Afbeelding

AAN: (je ziet het niet goed doordat het licht is :wink:)
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

mja, conrad verkoopt waterdichte led behuizingen voor 3 en 5 mm. ik denk dat ik die ga kopen en dan erop zetten...

gewoon voor 2 heldere witte, achter 2 heldere rode, of ik koop er meteen 10. daarna nog onder mijn body boven het achterwiel 2 spatwaterdichte neon-buisjes. en ik ga denk ik gewoon een 12V / 6V accu erin hangen, die zijn best klein. en misschien anders toch maar een 9,6V / 5 V batterij van een rc-auto.

en dan komen er nog 2 plasma tv's aan allebei de kanten. en een pooltafel achterop. en een playstation 2 :P:P

ik zal ook nog even gaan zoeken naar die bougie doppen. lijkt me ook best leuk.
Gast

Bericht door Gast »

hey, ziet er wel leuk uit. je moet het wel een beetje mooier afwerken eerlijk gezegt :D

heb je foto's int donker?
Plaats reactie