G.P heinkenszand
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
tuurlijk altijd gezelig en dan Hank er ook nog bij en Peter het komt helemaal goed
mare ik weet niet hoe de baan is maar als het bij de winkel straat is die hebben vast en zeker krachtstroom aansluiten en anders huren we een krachtstroom agrigaat whaha nee grapje maar er zijn best mensen die het hebben dus Hank neem hem maar mee je ziet het vanzelf wel of hij gebruikt kan worden of niet 

-
- forum gebruiker
- Contacteer:
steurtje van het fotum wil ook meerijden maar zijn kilswich is afgebroken ofzoiets en kan zo snel geen andere regelen!!!
zijn computer heeft nogal kuuren dus moest ik van hem vragen of het ECHT verplicht is om met kilswich te rijden??
weet niet of die derbi master nog een meeneemt en of die makkelijk is aan te sluiten?
zijn computer heeft nogal kuuren dus moest ik van hem vragen of het ECHT verplicht is om met kilswich te rijden??
weet niet of die derbi master nog een meeneemt en of die makkelijk is aan te sluiten?
- killerbeast
- forum gebruiker
Iedereen veel suc6 / plezier morgen ... Helaas kom ik niet langs, moet een beetje zuinig aan doen deze maand.
Wil wel een keer gaan deelnemen maar er zijn er wel meerdere he?
Oh, wilt iemand een verslag maken van deze dag met wat fotos erbij. Dan kan ik die op de website zetten.
Alvast bedankt,
Daniel
Wil wel een keer gaan deelnemen maar er zijn er wel meerdere he?
Oh, wilt iemand een verslag maken van deze dag met wat fotos erbij. Dan kan ik die op de website zetten.
Alvast bedankt,
Daniel
G.P heinkenszand
Nog gouw eff de tijden!!!!!
ik ben er zelf al om 10:30 uur in cafe de blauwe reiger
we proberen te keuren vanaf 1130 je kunt aleen niet je auto op het plein zetten want dan staat het zo vol met autos
voor de rabobank in heinkenszand
inschrijven in het cafe om 1300 uur,solexen beginnen om 1400 uur
en de eerste minirace begint om1430!!!!!!!
de tweede begint om 1540 uur!!!!!
eff onder voorbehoud want het is afhankelijk hoe druk het word misschien kunnen we zelfs wel 3x rijden of misschien maar.....
we hebben 120 hesjes rugnr [samen met de solexen] en de man van de solexen denkt dat we er te kort hebben!!!!!!!!!!!!!!!
er komen div speciale acts dus het belooft nog wat
oja voor iedere rijder een cosumptiebon om wat te eten en te drinken nou!!!!!!!!!! tot morgen
afzwillem p.s nemen we ook de fotocamera,s nog mee?
ik ben er zelf al om 10:30 uur in cafe de blauwe reiger
we proberen te keuren vanaf 1130 je kunt aleen niet je auto op het plein zetten want dan staat het zo vol met autos
voor de rabobank in heinkenszand
inschrijven in het cafe om 1300 uur,solexen beginnen om 1400 uur
en de eerste minirace begint om1430!!!!!!!
de tweede begint om 1540 uur!!!!!
eff onder voorbehoud want het is afhankelijk hoe druk het word misschien kunnen we zelfs wel 3x rijden of misschien maar.....
we hebben 120 hesjes rugnr [samen met de solexen] en de man van de solexen denkt dat we er te kort hebben!!!!!!!!!!!!!!!
er komen div speciale acts dus het belooft nog wat
oja voor iedere rijder een cosumptiebon om wat te eten en te drinken nou!!!!!!!!!! tot morgen
afzwillem p.s nemen we ook de fotocamera,s nog mee?