Zelfbouw
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja , en die beginnen te kwekken als de benzine op is !!wevie666 schreef:Ik had er van die kleine bad eendjes in gedaan, die in je tankje aan het dobberen zijn.

Wel een leuk tankje ! nog niet eerder gezien
How did you made it
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Inderdaad..Neluhz schreef:bij de meeste carbs kun je het veschil niet zien aan de buitenkant hoor.jurre46 schreef:grappig dingetjedie tank maakt het een leuk ding vind ik,
maar het is zo te zien geen 16 mm carb.tenzij die is uitgeboort![]()
MvG DoeDe
Zoals dellorto.. heeft de PHBG in 16mm, 19mm, 21mm... het verschil zie je buitenaf niet..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Untiej Mini Racing schreef:Inderdaad..Neluhz schreef:bij de meeste carbs kun je het veschil niet zien aan de buitenkant hoor.jurre46 schreef:grappig dingetjedie tank maakt het een leuk ding vind ik,
maar het is zo te zien geen 16 mm carb.tenzij die is uitgeboort![]()
MvG DoeDe
Zoals dellorto.. heeft de PHBG in 16mm, 19mm, 21mm... het verschil zie je buitenaf niet..
nou voor zo ver ik weet is het een 16 maar k kan me ook gruwlijk vergissen

maar heeft imand enig idee warom hij zo brak loopt, hij wil geen toeren meer maken zoals hij eerst wel deet,
hij heeft een goede compressie,
pakkingen zijn allemaal goed,
ontsteking is goed
k heb er een grotere sproeier in gedaan omdat hij te weing benzine kreeg er zit nu dus die 82 in maar nog doet hij het niet zoals het was
het was ook in eens dat hij het niet meer goed deet k dacht al aan de oliekeringen of krukaslagers want als die kapot zijn heeft hij valse lucht kan dit het probleem zijn dan
dus k snap het niet meer imand enig idee ?
groet
- doede46
- forum gebruiker
zat vanochtend perongelijk op mijn broertjes account dus post was van mij niet van jurre,
maar over die carb,voor zover ik weet zijn er geen 16 mm carb's van bing die er zo uit zien als een 12 of 15 mm,maar ik kan het fout hebben..
MvG DOEDE
maar over die carb,voor zover ik weet zijn er geen 16 mm carb's van bing die er zo uit zien als een 12 of 15 mm,maar ik kan het fout hebben..

MvG DOEDE

-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wevie en Ik, vlak bij de IJsselbrug !..in SpooldePoXXiN schreef:Schellerdijk 8, perfect om te rijden nooit pliziewevie666 schreef:Verrek ik zie het nu pas.. mede zwollenaren?
Waar wonen jullie?
en jij ?
Rijden altijd @ circuits..nooit openbaar
de ijselbrug zie k ook als k uit me raam kijk, maar op welke circuits race jullie dan ? voor de race of de lolUntiej Mini Racing schreef:Wevie en Ik, vlak bij de IJsselbrug !..in SpooldePoXXiN schreef:Schellerdijk 8, perfect om te rijden nooit pliziewevie666 schreef:Verrek ik zie het nu pas.. mede zwollenaren?
Waar wonen jullie?
en jij ?
Rijden altijd @ circuits..nooit openbaar