Xtreem minibike project **update 25/07**
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
jah oke.... laten we nog maar niet van het ergste uitgaan..steurtje schreef:meschien woont die wel in groningen
maarja als het een minibike liefhebber is en opend hier een topic ofzo om de bike te showen dan kan diegene wachten dat hij/zij geen plezier meer aan de bike kan beleven...
aangezien diegene binnen een week geen bike meer heeft + de lenig/beweegelijkheid niet meer heeft om op een bike te kunnen zitten...

beste mensen om alle geke gedoe uit dit project te halen, moet ik eerst iets bekenne. ow ow ow nu een hoop comentaar.
de gene die met dit project bezig is is mijn broer.
Maar wat er dus aan de hand was is dit.
Onze vader heeft al mijn broers zijn spullen uit de schuur gehaald
omdat hij iemand had gevonden om het te laten lassen als verrassing.
en heeft dus alles in zijn bus gestopt, omdat die niet wist wat die precies nodig had.
mijn broer daarentegen wist er niks vanaf, dus die dacht dat het gestolen was, en heeft het tegen onze pa gezegd maar die zei van pech gehad.
dus zeg onze pa de volgende dag tege mijn broer van, hier heb je je spul terug.
kreeg die alles terug zonder te lassen, want mijn pa noch de lasser wisten de bedoelingen niet, van wat er eigenlijk gelast moest worden.
dus een hoop gedoe zonder enige vordringen
de gene die met dit project bezig is is mijn broer.
Maar wat er dus aan de hand was is dit.
Onze vader heeft al mijn broers zijn spullen uit de schuur gehaald

en heeft dus alles in zijn bus gestopt, omdat die niet wist wat die precies nodig had.
mijn broer daarentegen wist er niks vanaf, dus die dacht dat het gestolen was, en heeft het tegen onze pa gezegd maar die zei van pech gehad.
dus zeg onze pa de volgende dag tege mijn broer van, hier heb je je spul terug.
kreeg die alles terug zonder te lassen, want mijn pa noch de lasser wisten de bedoelingen niet, van wat er eigenlijk gelast moest worden.
dus een hoop gedoe zonder enige vordringen
- mini-biker15
- forum gebruiker
hoi ik leesde net je topic over je minibike...maar had geen sin om al die pagina's door te lezen. Mischine heb je al een oplossing maar voor die dubbele schijfrem.... moet je eens naar een bmx kijke. Die hebben er van die dingen opzitten die splitsen zegmaar die kabel. Als je dit wat lijkt moet je maar ff zeggen. dan maak ik er een foto van als je het nie snapt
wilt weer een minibike :P