hoe hard rijd die van jou?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
- spammer
- pascalvr6
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dat je bike geen 87 looptkleine_duivel schreef:ahah, conclusiepascalvr6 schreef:Op die bank word de rolsnelheid gemeten,niet de topsnelheid van je bike
groet??

GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
Hier de snelheden van mijn B1 replica bij een 73 en 67 tands tandwiel.
Ik heb het tabelletje gemaakt omdat ik wou weten hoe hard me minizijspan zou gaan lopen (tegen die tijd dat hij af is). De crossmotor waar het blok vanaf komt liep 125 km/u (gaf 140 op de teller aan).
Het zal niet precies op de kilometer kloppen, maar scheelt weinig denk ik.

Ik heb het tabelletje gemaakt omdat ik wou weten hoe hard me minizijspan zou gaan lopen (tegen die tijd dat hij af is). De crossmotor waar het blok vanaf komt liep 125 km/u (gaf 140 op de teller aan).
Het zal niet precies op de kilometer kloppen, maar scheelt weinig denk ik.

wat boeit de top van je mini eigenlijk ?
bijna iedereen vraagt altijd : en hoe hard reid tie nou ?
je kan beter snel optrekken want op banen heb je toch niet echt veel aan hoge top.
Vb : een vriend van mij die zat me allemaal uit te laggen dat zijn scooter sneller reed enz enz. liet ik hem er 1 keer op reiden in de tuin bij ons en kon hij het voorwiel nog niet eens aan de grond houden waarna hij gelijk op zijn rem ging omdat het te snel voor hem ging.
snap je wat ik bedoel...
bijna iedereen vraagt altijd : en hoe hard reid tie nou ?
je kan beter snel optrekken want op banen heb je toch niet echt veel aan hoge top.
Vb : een vriend van mij die zat me allemaal uit te laggen dat zijn scooter sneller reed enz enz. liet ik hem er 1 keer op reiden in de tuin bij ons en kon hij het voorwiel nog niet eens aan de grond houden waarna hij gelijk op zijn rem ging omdat het te snel voor hem ging.

snap je wat ik bedoel...
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
-
- spammer
ja dat ken ik ook niet weten ik heb wel wedstrijdjes gedaan hier in de stad tege andere minibike's toen hij helemaal was ingereden en toen was hij nog standaard maar die trok ik er ook uit(ook allemaal standaard)
verschild gewoon per mini denk ik maat van mij heeft een camel die is niet vooruit te branden..
verschild gewoon per mini denk ik maat van mij heeft een camel die is niet vooruit te branden..