nee je hebt verschillende van deze een water gekoelde en lucht gekoelde moet je goed op letten bij v-racer hebben ze de watergekoelde!Wesly..! schreef:ik had laatst op een andere site gezien dat die watergekoeld was :s maja meningen verschillen ook per site :sTnTnelis schreef:Op die site staat luchtgekoelt, dus even goed opletten.
En het is het oude model, het nieuwe model heeft dubbele voorschijf.
Niels
maar aangezien hij op die site uitverkocht is, en ik m te duur vind bij andere zaken. ga ik een andere halen. Weet nog niet welke..
max bedrag is 450euro ofzo..
Mijn minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
steurtje schreef:nee je hebt verschillende van deze een water gekoelde en lucht gekoelde moet je goed op letten bij v-racer hebben ze de watergekoelde!Wesly..! schreef:ik had laatst op een andere site gezien dat die watergekoeld was :s maja meningen verschillen ook per site :sTnTnelis schreef:Op die site staat luchtgekoelt, dus even goed opletten.
En het is het oude model, het nieuwe model heeft dubbele voorschijf.
Niels
maar aangezien hij op die site uitverkocht is, en ik m te duur vind bij andere zaken. ga ik een andere halen. Weet nog niet welke..
max bedrag is 450euro ofzo..
Ik had nog een vraag voor hier dan ik ga maximaal 450/500 uitgeven aan een GOEDE minibike...dus geen goedkoop chineesje meer van 200 euro ofzo..
weet iemand een minibike die een beetje rond dat bedrag ligt en best goed van kwaliteit is?
ik zag deze staan:
met extra dik frame enz... is dit wat? of is dit net zo'n prut ding als die andere chineesjes?[/img]
Je kan een blata 2.5 2ehands kopen die dingen heb je al nieuw vanaf 600euro.
http://www.reijsautos.nl/
Niels
Niels
daar zou ik ook voor kiezen.TnTnelis schreef:Je kan een blata 2.5 2ehands kopen die dingen heb je al nieuw vanaf 600euro.
Niels
kwaliteit zijn ze sowieso stukken beter en je kan er ook races mee doen, ookal rij je gewoon voor de fun.
Re: ...
Ja dat heb ik ook, al heb ik het niet zelf gedaan, maar die punten zijn er bij mij ook af, maar misschien koop ik ook wel nieuwe kappen, maar op v-racer zijn ze me te duur, alle kappen samen voor 50 euro dan zou ik het doen, maarjah, hij rijd en daar gaat het voornamelijk om.Wesly..! schreef:bedoel je dat er een ophangpuntje van de onderkant kapot is?Xigh schreef:Hele vette kleur Maar ik zag op een foto dat je wel een gat aan de onderkant van je kap had, of zag ik dat verkeerd? Ik wil die van mij ook nog overspuiten omdat de vorige eigenaar niet kon rijden heeft hij de achterkappen gescheurd en wat krassen op de zijkant gemaakt (tijdens een val). Maar niks wat hars en schuurpapier niet kan verhelpen
ja dat klopt. onder het rijden was er een steen tegen me onderkap geslagen en toen is dat ophangpunt afgebroken....
- mini-biker15
- forum gebruiker
ben er mee bezig, het uiterlijk helemaal naar mijn zin aan het aanpakken,,
hij wil ook wel aardig vooruit, tis geen race monster maja top is 83op digi teller..
Foto van toen ik m net gekocht had:
Foto van hoe die er nu uitziet:P
Me binnenkappen:D vind het toch best goed gelukt:D:
mja tis geen scooter site dus ja:P
deze kan dus eigenlijk wel digt.. minibike gaat in onderdelen de verkoop in(sommige onderdelen zijn al verkocht enz)
hij wil ook wel aardig vooruit, tis geen race monster maja top is 83op digi teller..
Foto van toen ik m net gekocht had:
Foto van hoe die er nu uitziet:P
Me binnenkappen:D vind het toch best goed gelukt:D:
mja tis geen scooter site dus ja:P
deze kan dus eigenlijk wel digt.. minibike gaat in onderdelen de verkoop in(sommige onderdelen zijn al verkocht enz)