JS racing zeeland schreef:zo ik heb een achter veer tepakken met dank aan richard D aan schouw de pracht veer
agja tis wel een mooie veer
maar weet iemand meschien goede afmetinge voor het frame zelf en de achter brug???
grtz jere
heb je voor de gein al gekeken wat er achter die veer ligt
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
eindelijk me`n 70 cc eurokit binne allen weet ik nou niet of ik de kruk as zou moeten vervange?? en nog tips wat voor uitlaat en carb ik het best kan gaan gebruike ik dacht iets aan een proma cc en dan een 16 mm carb der op
grtz jere
Effe vraagje hoor Waarom zou dat andere frame niet lukken? Het blok te laag, er zijn toch al mensen die dat gebouwt hebben? Dan moet het toch kunnen of nie?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
ja ok klopt maar voor me gevoel zit het niet egt lekker dus ga combinatie frame doen het gaat er wel grapig uitzien
even afwachten hoe en wat kben aardig druk bezig met tekeninge en berekeninge.
maar me blok ik al bijna af
grtz jere
JS racing zeeland schreef:eindelijk me`n 70 cc eurokit binne allen weet ik nou niet of ik de kruk as zou moeten vervange?? en nog tips wat voor uitlaat en carb ik het best kan gaan gebruike ik dacht iets aan een proma cc en dan een 16 mm carb der op
grtz jere
puch krukassen zijn sterk genoeg geloofk ze kannen een 80cc aan
JS racing zeeland schreef:eindelijk me`n 70 cc eurokit binne allen weet ik nou niet of ik de kruk as zou moeten vervange?? en nog tips wat voor uitlaat en carb ik het best kan gaan gebruike ik dacht iets aan een proma cc en dan een 16 mm carb der op
grtz jere
puch krukassen zijn sterk genoeg geloofk ze kannen een 80cc aan
Ik vind het dikke bull shit als je voor de lol rijd om een ander krukas erin te doen , behalve als hij gaar is !
Maar een goede orginele krukas van puch gaat ook heel goed en bij mij is het nog nooit kapot gegaan en ik ga er niet voorzichtig mee om .
Nu heb ik 80cc en een orginele en het loopt prima , ik merk het verschil niet eens met een rito . ( heb ik in een ander blok met 80cc )
Gewoon je orginele houden en wel ff controleeren op speling
Later
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
JS racing zeeland schreef:eindelijk me`n 70 cc eurokit binne allen weet ik nou niet of ik de kruk as zou moeten vervange?? en nog tips wat voor uitlaat en carb ik het best kan gaan gebruike ik dacht iets aan een proma cc en dan een 16 mm carb der op
grtz jere
puch krukassen zijn sterk genoeg geloofk ze kannen een 80cc aan
Ik vind het dikke bull shit als je voor de lol rijd om een ander krukas erin te doen , behalve als hij gaar is !
Maar een goede orginele krukas van puch gaat ook heel goed en bij mij is het nog nooit kapot gegaan en ik ga er niet voorzichtig mee om .
Nu heb ik 80cc en een orginele en het loopt prima , ik merk het verschil niet eens met een rito . ( heb ik in een ander blok met 80cc )
Gewoon je orginele houden en wel ff controleeren op speling
Later
Lars
als je Echt hard gaat dan ist wel verstandig om een andertje der in te stoppen.
En als je een andere krukas der in doet merk je daar nooit wat van hoor
ok dan hou ik me org krukas allen nog even lagers en keeringe hale en ook nog vloeibare pakkinge en dan kan het blokje weer in elkaar.
wat voor lagers moet ik eigenlijk hebben en wat voor keeringe precies .
ik ben vandaag aan me frame begone ik zal wat foto`s poste als het een beetje in elkaar staat
grtz jere