mijn nieuwe bike | update|

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

is idd een leuk en mooi project kan ik veel van leren 8) als dit een suc6 is ga ik meschien der nog 1 bouwe :D maar eerst deze klaar hebben
grtz jere
Richard D
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Richard D »

JS racing zeeland schreef:zo ik heb een achter veer tepakken met dank aan richard D aan schouw de pracht veer :lol:
Afbeelding
agja tis wel een mooie veer :D
maar weet iemand meschien goede afmetinge voor het frame zelf en de achter brug???
grtz jere
heb je voor de gein al gekeken wat er achter die veer ligt :D
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
JS racing zeeland

CARBON :shock: :shock: :shock: :idea:
:lol:
grtz jere
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

ik vind die asbak wel bruut ja :lol: :lol:
kit replica!
JS racing zeeland

zo vandaag is me achter veeer binne gekomen leuk dingetje en ook niet al te groot :)
grtz jere
JS racing zeeland

eindelijk me`n 70 cc eurokit binne 8) allen weet ik nou niet of ik de kruk as zou moeten vervange?? en nog tips wat voor uitlaat en carb ik het best kan gaan gebruike ik dacht iets aan een proma cc en dan een 16 mm carb der op :roll:
grtz jere
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Effe vraagje hoor :wink: Waarom zou dat andere frame niet lukken? Het blok te laag, er zijn toch al mensen die dat gebouwt hebben? Dan moet het toch kunnen of nie?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
JS racing zeeland

ja ok klopt maar voor me gevoel zit het niet egt lekker dus ga combinatie frame doen het gaat er wel grapig uitzien
even afwachten hoe en wat kben aardig druk bezig met tekeninge en berekeninge.
maar me blok ik al bijna af :)
grtz jere
mini-biker15
forum gebruiker

Bericht door mini-biker15 »

JS racing zeeland schreef:eindelijk me`n 70 cc eurokit binne 8) allen weet ik nou niet of ik de kruk as zou moeten vervange?? en nog tips wat voor uitlaat en carb ik het best kan gaan gebruike ik dacht iets aan een proma cc en dan een 16 mm carb der op :roll:
grtz jere
puch krukassen zijn sterk genoeg geloofk ze kannen een 80cc aan 8)
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

mini-biker15 schreef:
JS racing zeeland schreef:eindelijk me`n 70 cc eurokit binne 8) allen weet ik nou niet of ik de kruk as zou moeten vervange?? en nog tips wat voor uitlaat en carb ik het best kan gaan gebruike ik dacht iets aan een proma cc en dan een 16 mm carb der op :roll:
grtz jere
Ik vind het dikke bull shit als je voor de lol rijd om een ander krukas erin te doen , behalve als hij gaar is !

Maar een goede orginele krukas van puch gaat ook heel goed en bij mij is het nog nooit kapot gegaan en ik ga er niet voorzichtig mee om .

Nu heb ik 80cc en een orginele en het loopt prima , ik merk het verschil niet eens met een rito . ( heb ik in een ander blok met 80cc )

Gewoon je orginele houden en wel ff controleeren op speling 8-[

Later

Lars
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
derbi master

Bericht door derbi master »

Lg tweewielers schreef:
mini-biker15 schreef:
grtz jere
Ik vind het dikke bull shit als je voor de lol rijd om een ander krukas erin te doen , behalve als hij gaar is !

Maar een goede orginele krukas van puch gaat ook heel goed en bij mij is het nog nooit kapot gegaan en ik ga er niet voorzichtig mee om .

Nu heb ik 80cc en een orginele en het loopt prima , ik merk het verschil niet eens met een rito . ( heb ik in een ander blok met 80cc )

Gewoon je orginele houden en wel ff controleeren op speling 8-[

Later

Lars

als je Echt hard gaat dan ist wel verstandig om een andertje der in te stoppen.
En als je een andere krukas der in doet merk je daar nooit wat van hoor ;)
JS racing zeeland

ok dan hou ik me org krukas allen nog even lagers en keeringe hale en ook nog vloeibare pakkinge en dan kan het blokje weer in elkaar.
wat voor lagers moet ik eigenlijk hebben en wat voor keeringe precies :oops: :roll: .
ik ben vandaag aan me frame begone ik zal wat foto`s poste als het een beetje in elkaar staat 8)
grtz jere
derbi master

Bericht door derbi master »

gewoone C3 lagers nemen en keringen van de zelfde maat als van je oude keringen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik hoop dat het lukt ... :wink:

JAimy

Sterkte aan marcel visser en aan de familie**
Plaats reactie